Pečie celé Slovensko sa po týždennej pauze vrátilo späť na televízne obrazovky, diváci tak mohli prestať panikáriť, že svoju obľúbenú šou neuvidia. Ďalšia premiérová epizóda sa vrátila ako absolútny divácky valec. Na tento návrat opäť najviac doplatila Jojka s ďalšou premiérovou epizódou Lovca, Markíza však môže zostať pokojná, Farma si udržala nadpriemerný počet divákov.
Pečie celé Slovensko s ôsmou epizódou dosiahlo v cieľovke 13-55 sledovanosť 8,2 % s trhovým podielom 24,9 %. Najnovšiu časť sledovalo až 524-tisíc divákov. Farma s vyraďovacím Duelom v rovnakej cieľovke zaznamenala rating 4,9 % s trhovým podielom 18,5 %, reality šou prekročila 300-tisícovú celkovú sledovanosť, konkrétne 303-tisíc divákov.
Na chvoste diváckeho záujmu skončila opäť Jojka s ďalšou časťou mysteriózneho seriálu Lovec. V cieľovej skupine 13-55 zaznamenala podpriemernú sledovanosť na úrovni 3,6 % a 10,6 % trhový podiel. Piatu epizódu Lovca celkovo v nedeľu sledovalo iba 168-tisíc divákov.
Večerného Lovca porazila STVR s neuveriteľným programom – nedeľnou poobednou multireprízou Poirota, ktorý celkovo prilákal 204-tisíc divákov alebo doobedným magazínom Svet v obrazoch, ten sledovalo 197-tisíc divákov.
Tradične spomedzi jojkárskej nedeľnej ponuky zabodoval podvečerný magazín Na chalupe, ktorý celkovo sledovalo 267-tisíc divákov. Absolútnym kráľom Jojky je Nové bývanie so 404-tisícovou celkovou sledovanosťou v cieľovej skupine 12+.
Týždeň predtým štvrtá epizóda Lovca zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 4,1 % s podielom na trhu 13,2 %. Celkovo si túto epizódu pozrelo 212-tisíc divákov. Tretia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 3,4 % s podpriemerným trhovým podielom 10,5 %. Celkovo si túto epizódu pozrelo iba 167-tisíc divákov.
Druhá epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 4,2 % s podielom na trhu 12,4 %. Celkovo si ju pozrelo 213-tisíc divákov. Už vtedy prišiel o 50-tisíc divákov a prepad pokračoval ďalej.
Pri štarte mal pritom Lovec 263-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+. V cieľovej skupine 13-55 uhral 4,9 % sledovanosť s podielom na trhu 15,2 %. Išlo tak o jeden z najlepších výsledkov Jojky počas tejto jesene, čo len podčiarkuje vlažne sledované programy televízie.
O čom je Lovec?
Tajnému rádu, ktorého poslaním je udržať rovnováhu medzi dobrom a zlom, pomáhajú "lovci", ktorí zasahujú tam, kde je odhalenie a dopadnutie páchateľa nad možnosti bežných postupov policajného vyšetrovania. Seriál Lovec posúva tému boja dobra so zlom do fyzickej, konfrontačnej roviny. Medzi nami bežnými ľuďmi sa pohybujú démoni, ktorí hľadajú vhodnú telesnú stránku pre svoju existenciu. Náš vlastný vnútorný pomer dobra a zla a naše životné rozhodnutia a určujú, či sa démonovi podarí do nás vstúpiť a do akej miery nás ovládne.
Osem prípadov s prvkami trileru riešia v koprodukčnom televíznom seriáli Lovec herci Pavel Kříž a Jana Kolesárová. Seriálová novinka vznikla v koprodukcii TV Joj a Českej televízie, režisér Jiřího Strach v nej tematicky nadväzuje na svoje divácky úspešné minisérie Diablova lesť (Ďáblova lest), Stratená brána (Ztracená brána) či seriál Labyrint.
Televízia Joj nasadila Lovca na nedeľné večery a trúfla si postaviť sa najsledovanejšiemu zábavnému programu na trhu – súťažnej šou Pečie celé Slovenskou. „Mysteriózny seriál Lovec má ambíciu osloviť iného diváka ako napríklad romantický film či šou o pečení. Ak teda diváci hľadajú iný žáner či iný typ programu, v nedeľnom prime-time ho ponúkne televízia Joj s Lovcom,“ povedala pre Mediálne Lucia Tuhelová, hovorkyňa televízie Joj.

Zvykli ste si na túto šou? Jojka zas šachuje s programom, pripravte sa na zmenu

Prvá veľká úloha pre mladú slovenskú herečku: Zažiari v novej štedrovečernej rozprávke

Program, ktorého sa bojí Markíza a Jojka pokračuje: STVR odmieta zložiť zbrane

Zalezte, nie je pre vás, odkazuje kritikom Rózsa. Jeho nový aranžmán hymny vyvoláva vášne

Rekordná výška: Bratislava bude svetová, dostane dva obrovské mrakodrapy

Prvé meno je vonku: Do poroty sa vracia... Markíza štartuje desiatu sériu Let´s Dance
