V rámci nedávnej prestížnej konferencie Mediálne trendy 2025, ktorú zorganizovali TREND Konferencie a Mediálne.sk a stala sa kľúčovým fórom pre lídrov slovenských médií, odzneli exkluzívne informácie z televíznej kuchyne. Počas tretieho diskusného panelu Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia bola potvrdená informácia, že televízia JOJ, okrem iného, budú pokračovať dve relácie - Vezmeš si ma?, ale aj investigatívna reality šou Koniec hry!

Slávka Adamíková, riaditeľka úseku výrobu JOJ Group, túto exkluzívnu informáciu potvrdila v debate s Alexandrou Dubovskou, riaditeľkou Centra výroby skupiny Markíza.

„Oba formáty sa stretli s veľkým úspechom na televíznej obrazovke, na streamovacích platformách aj na sociálnych sieťach. Do šou Vezmeš si ma? sa začali hlásiť samotné nevesty, čo bol pri príprave prvej série problém, museli sme ich zložito vyhľadávať. Teraz je záujem spontánny, čo nás veľmi teší. Formát Koniec hry je dlhodobý projekt. Prvú sériu sme nakrúcali takmer štyri roky. Momentálne vyhľadávame ďalšie prípady, v tejto chvíli však nevieme povedať, kedy sa na obrazovky dostane pokračovanie,“ povedala Adamíková.

Koniec hry
Zdroj: TV JOJ

Koniec hry

Koniec hry priniesol divákom autentické príbehy skutočných ľudí, ktorí sa stali obeťami rafinovaných online podvodov. Tvorivý tím pod vedením moderátora Vlada Varechu, dokumentaristu Roba Bošeľu a producenta Petra Núñeza sa pustil do neľahkej úlohy – pátrať po internetových klamároch, ktorí ničia životy. Nešlo pritom len o "televíznu zábavu". Tvorcovia sa často ocitli v nebezpečných situáciách aj za hranicami Slovenska.

Prvá epizóda zaujala 238-tisíc divákov v univerzálnom publiku a v obchodne dôležitej cieľovej skupine dosiahla sledovanosť 4,0 % a podiel na trhu 13,5 %. No to bol len začiatok. Pri ďalších dvoch epizódach stúpali čísla aj ohlasy. Druhú epizódu sledovalo 278-tisíc divákov a tretiu si pozrelo už takmer 300-tisíc divákov v univerzálnom publiku a dosiahla rating 5,2 % s trhovým podielom 17,6 % v cieľovej skupine 14-56. Posledná epizóda sa rozlúčila so sledovanosťou
4,1 % a podiele na trhu 13,4 %, pozrelo si ju celkovo 244-tisíc divákov. Relácia tak predviedla slušné výkony aj v mimoriadne silnej konkurencii seriálového hitu Dunaj, k vašim službám.

vezmeš si ma, joj, jasmina,
Zdroj: TV JOJ

Vezmeš si ma?

Vezmeš si ma?, ktorú vysielala televízia JOJ, patrí medzi netradičné romantické formáty zamerané na prekvapivé žiadosti o ruku. V každej epizóde sa diváci stali svedkami jedinečného príbehu dvoch ľudí, pričom jeden z partnerov sa rozhodol urobiť významný životný krok – požiadať svojho milovaného alebo milovanú o ruku priamo pred televíznymi kamerami.

Ukazovala rôzne typy vzťahov, rôzne vekové kategórie partnerov a často aj príbehy, ktoré neboli vždy len romantické, ale aj inšpiratívne a hlboké. Vezmeš si ma? tak nebola len o zásnubách, ale aj o láske v rôznych podobách, prekonávaní prekážok a vernosti.

Pre Jojku bola značným úspechom, keďže pravidelne si v sobotnom prime-time ju púšťalo v priemere 250-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+. V cieľovke 14-56 sa jej sledovanosť pohybuje okolo 4 %.