Televízia Joj v stredu na svojom webe potvrdila názov chystanej relácie Vila Rozborila. Šou sa bude volať V siedmom nebi, čo naznačovali indície moderátora na Facebooku. Rovnaký názov tipoval v novinovom článku v stredu aj denník Nový Čas. 

„Šou bude o obyčajných, ale výnimočných ľuďoch a ich osudoch, plná emócií, napätia a prekvapení,“ doplnila hovorkyňa televízie Lucia Kulihová.


Pôvodná správa 5. 5.: Joj už nakrúcala s Rozborilom upútavky. S plnením snov ráta na jeseň

Cez víkend Joj na webe zverejnila krátke video zo zákulisia nakrúcania upútavky na novú reláciu o snívaní. Divákom v nadpise správy avizuje, že „snívať s Vilom Rozborilom budú už čoskoro“.

Televízia však v reakcii na otázky Mediálne.sk potvrdila zámer odštartovať formát až zhruba o štyri mesiace. „Reláciu s moderátorom Vilom Rozborilom plánujeme na jeseň tohto roka,“ uviedla Joj v odpovedi.

Televízia zatiaľ nešpecifikuje žiadne ďalšie detaily, periodicitu ani názov relácie. Jeho zverejnenie v predchádzajúcom týždni avizoval V. Rozboril na Facebooku, napokon sa tak zatiaľ nestalo.

V statusoch na sociálnej sieti sa ale moderátor pozastavil pri slove „nebo“, v podobnom duchu sa vyjadruje aj v rozhovore pre Joj.sk.

Joj prezradila názov Rozborilovej relácie o snívaní

„Vzniklo zoskupenie ľudí, ktorí prinášajú radosť a možno aj pomáhajú tým, ktorí sú na tom zle. Ten ľudský pocit je silný, ja sa ho nemienim vzdať. Zhrnul by som ho možno do jedného slova – nebíčko. Nemyslím si, že by si na tento pocit mohla robiť nárok alebo mala licenciu nejaká konkrétna televízna frekvencia,“ uviedol V. Rozboril vo videu.

Moderátor narážal zrejme aj na skutočnosť, že známka Modré z neba, názov predchádzajúceho Rozborilovho projektu, patrí televízii Markíza vďaka registrácii na Úrade priemyselného vlastníctva. Názov novej relácii by tak mohol byť v súvislosti s moderátorovými náznakmi podobne „nebíčkovský“.

V súvislosti s predchádzajúcou reláciou Modré z neba, ktorá sa vysielala vyše päť rokov, sa V. Rozboril dostal do konfliktu s Markízou ohľadom oficiálnej stránky relácie na Facebooku, kde má stále vyše 340-tisíc fanúšikov. Tú moderátor a jeho tím spravoval aj po konci televízneho projektu, na čo Markíza reagovala zablokovaním účtu. Neskôr stránku znova obnovila, no nepribúda na nej žiaden obsah. Vlastnú fanpage na sociálnej sieti má aj V. Rozboril, v súčasnosti na nej eviduje 172-tisíc priaznivcov.

Na novej relácii pre Joj spolupracuje Rozborilov tím s režisérom Petrom Núňezom. Reportáže do programu sa nakrúcajú už od februára.

Joj pri angažovaní V. Rozborila tvrdila, že s programom, ktorý bude moderovať, ráta ešte na jar. Plány sa napokon zmenili. Aj samotný moderátor na Facebooku avizoval štart relácie ešte v lete.

„Jedinú vec z fotky opravím: začneme už v lete! Nakrúcame už teraz,“ napísal na Facebooku v marci, keď zdieľal banner organizácie ĽudiaĽudom.sk, v ktorom sa uvádzalo, že televízne plnenie snov bude pokračovať na jeseň. V upravenej verzii banneru sa neskôr formulácia „na jeseň“ zmenila na „už čoskoro“.

Charitatívny portál ĽudiaĽuďom.sk sa oficiálne podieľa na chystanej relácii, na svojich stránkach zhromažďuje ľudí, ktorí chcú splniť sen sebe či blízkym na samostatnej podstránke vilo.ludialudom.sk. Z databázy námetov si vyberajú tvorcovia televízneho programu.

Predchodcu Modré z neba vysielala Markíza od roku 2008. Pre televíziu ju dodávala spoločnosť Blue Production, v ktorej od polovice apríla už V. Rozboril nie je spolukonateľom. Vo vedení spoločnosti zostala už len jeho spoločníčka Nataša Barošová. Markíza spoluprácu s Blue Production ukončila v závere vlaňajška po tom, čo sa obe strany nezhodli na finančných predstavách.