Relácia zameraná na plnenie snov ľudí sa definitívne objaví na televízii Joj, s Markízou sa vlani moderátor nedohodol na ďalšej spolupráci.

Názov relácie ani jej konkrétne nasadenie dosiaľ Joj nekomentovala, na to, že „Snívanie s Vilom pokračuje“ upozornil vizuál darcovského portálu ĽudiaĽudom.sk, ktorý aktuálne do Rozborilovho projektu vstúpil.

Moderátor na sociálnej sieti opravil dodatkovú informáciu z vizuálu, že sny začne na Joj plniť na jeseň. „Jedinú vec z fotky opravím: začneme už v lete! Nakrúcame už teraz,“ napísal na Facebooku. Vo vizuáli momentálne miesto formulácie „na jeseň“ figuruje „už čoskoro“.

Rozboril má sny na Joj plniť už od leta. S novým partnerom

Banner ĽudiaĽuďom.sk, ktorý vstúpil do projektu televíznej relácie Zdroj: ĽudiaĽuďom.sk

Portál ĽudiaĽuďom.sk oznámil oficiálne vstup do projektu v piatok. Na svojich stránkach bude zhromažďovať ľudí, ktorí chcú splniť sen sebe či blízkym na samostatnej podstránke vilo.ludialudom.sk. Z databázy námetov si budú vyberať tvorcovia televízneho programu.

Darcovský web bude zároveň slúžiť ako platforma na možnú podporu protagonistov z televíznej relácie. Na princípe anonymných príspevkov pre ľudí s konkrétnym príbehom portál fungoval aj dosiaľ.

Výkonným riaditeľom projektu ĽudiaĽuďom.sk je Roland Kyška, bývalý šéf spravodajskej redakcie STV či niekdajší zástupca šéfredaktora týždenníka Plus 7 dní. Web prevádzkuje neziskovka 4people, ktorú založili Centrum pre filantropiu a správca slovenskej domény SK-NIC.

Čo sa týka prípadného letného uvedenia formátu v televízii, v súvislosti so skladbou programových štruktúr komerčných staníc z uplynulého obdobia by nešlo o výrazné prekvapenie. Markíza aj Joj začali viac premiérových a pôvodných relácií uvádzať aj v lete, keď je pri televízoroch najmenej ľudí, respektíve na začiatku roka, keď je najnižší záujem inzerentov. Tento rok uviedli novinky respektíve premiéry stabilných formátov obe televízie už v januári, vlani v lete zas najsledovanejšia televízia nedala v júli a auguste pauzu svojmu úspešnému seriálu Búrlivé víno.

Na Markíze sa predchodca chystaného programu Modré z neba vysielalo raz týždenne v hlavnej sezóne od marca do júna a od septembra do decembra v stredajšom prime-time, kde bolo pravidelným lídrom trhu. Zároveň však patrilo k najdrahším pôvodným reláciám na trhu – s cenou za jednu časť okolo 100-tisíc eur. Novinku pre Joj pripravuje V. Rozboril v spolupráci s režisérom Petrom Núňezom.