Formát Dobré ráno budú promovať upútavky s moderátormi Pavlom Bruchalom, Milanom Ambrózom, Lenkou Čvirikovou-Hriadelovou a Kristínou Guštafíkovou.

Vo zverejnených videách účinkujú jednotlivo, pričom každý z nich vyzdvihuje iné „zameranie“ nového magazínu – hosťov, čo majú čo povedať, aktuálne počasie, rady odborníkov a trendy v životnom štýle.

Do vysielania by sa mala dostať aj spoločná upútavka s kompletnou štvoricou moderátorov a ďalšie promo spoty. Tím novej morning show Joj doplnia stabilní spravodajcovia Juraj Hajdin, Mária Ölvedyová a Adam Zavřel.

V programových plánoch do 20. apríla magazín Dobré ráno nefiguruje, pravdepodobne sa tak objaví od nasledujúceho týždňa začínajúceho 21. apríla, čo je však Veľkonočný pondelok, a tak je štart pravdepodobný ešte o deň neskôr. Joj uvedenie magazínu v apríli avizovala v cenníku reklamy aj zadávateľom inzercie.

Aktualizované 9:51: Podľa informácií, ktoré Joj poskytla denníku Nový Čas, napokon formát odštartuje až v máji.

Kvarteto moderátorov vytvorí v Dobrom ráne dvojice P. Bruchala – L. Čviriková-Hriadelová, M. Ambróz – K. Guštafíková. Joj s reláciou počíta medzi 6:00 a 8:00 v pracovných dňoch. Aktuálne v slote vysiela reprízy spravodajských relácií z predchádzajúceho dňa a celebritný magazín Top Star.

Dobré ráno chce profilovať ako informačno-lifestylový magazín, v ktorom sa bude snažiť divákov pozitívne naladiť do dňa. Relácia bude pozostávať zo živých rozhovor v štúdiu aj reportáží v teréne.

Na projekt producentsky dohliada Erika Kresťanková, ktorá moderovala v minulosti Teleráno na Markíze. Ranný magazín Markízy vysielaný od vzniku stanice je v slote dlhodobým lídrom s podielmi až okolo 50 percent. Markíza v čase ohlásenia novinky Joj nasadila self-promo spoty pre vlastnú rannú šou.

Joj pokračuje s promom Dobrého rána upútavkami s moderátormi

Pavel Bruchala pri nakrúcaní upútavky na Dobré ráno Zdroj: TV Joj

Koncom marca sa v denníku Plus Jeden deň viackrát objavila celostranová nepodpísaná inzercia s titulkom „Dobré ráno – lepšie ráno!“. Zadávateľ v nej vyzýval záujemcov, ktorí chcú niekomu urobiť príjemné dobré ráno, aby sa ozvali na e-mailovú adresu ([email protected]). „Vybraným šťastlivcom doprajeme skvelé Dobré ráno už od 1. apríla,“ uvádzalo sa vo vizuáli. Nie je jasné, či inzercia súvisí s projektom Joj.

Joj pokračuje s promom Dobrého rána upútavkami s moderátormi

Dobré ráno - inzercia v denníku Plus Jeden deň Zdroj: pluska.sk