Aktualizácia: Televízia Joj zverejnila zostrih nového vizuálu sesterskej stanice Joj Plus, ktorý sa dostane na obrazovky dnes okolo 20:15, pred štartom americkej speváckej šou X Factor. "Pluska" tiež dostane nový slogan "Keď chceš viac".

Joj Plus sa dnes zmení (aktualizácia)

"Ident Plusky sme sa snažili zmodernizovať tak, aby korešpondoval s novým zacielením na mladších divákov. Nový vizuál je svieži, pestrý, pôsobí čerstvo a hlavne moderne. Jeho najväčšou prednosťou je funkčnosť, na ktorú sme sa sústredli najviac. Funkčnosť grafiky je prioritou a teraz sme sa viac priblížili Jojke. Veríme, že diváci to ocenia," povedal pre Mediálne.sk riaditeľ kreatívy TV Joj Ondrej Garan Hutník.

Novým logom stanice bude názov Plus v pozmenenej štylizácii, ktorý sa bude animovať s grafickým kruhom. "Po novom sme upustili od "zavináča" v logu, ktorý bol jeho súčasťou prvé tri roky najmä kvôli tomu, aby sme novej stanici pomohli v jasne zadefinovanej príslušnosti k značke Joj, ktorú ľudia poznali. Pluske sa podarilo úspešne etablovať na trhu, momentálne je trhovou trojkou, má svojich vlastných divákov, jej brand je už dostatočne známy a tak si myslíme, že nastal čas, aby začala žiť svojim vlastným životom. Dostala nový logotyp, kde sme ponechali iba názov Plus - samozrejme v modifikovanej a upravenej podobe, pre potreby súčasného vizuálu," uzavrel Garan Hutník.

Šéfdizajnérom a tvorcom nového loga Joj Plus je Miroslav Šišma, motiondizajnérom Dalibor Hriadeľ.


Pôvodná správa vydaná o 9:00

Joj Plus sa dnes zmení (aktualizácia)

Televízia Joj Plus sa dnes predstaví v novom. Dva dni po oslave tretích narodenín podstúpi doposiaľ najvýraznejšiu zmenu svojho grafického vizuálu vrátane úpravy loga. Nový ident bude viac korešpondovať s aktuálnou orientáciou stanice na mladších divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54. TV Joj poskytla Mediálne.sk exkluzívne prvú ukážku.

Stanica novú grafickú výbavu nasadí dnes okolo 20:15 pred štartom ďalšej časti americkej speváckej šou X Factor, ktorá je aktuálne jej najsledovanejším programom. Ident tak bude mať najsilnejší možný divácky zásah.

Joj Plus doposiaľ využívala modifikovanú grafickú výbavu, ktorá bola vytvorená ešte v pôvodnom retro-štýle a nasadená od marca 2010. Od začiatku roka, keď Joj Plus opustila orientáciu na primárnu cieľovku 40+, z vysielania odstránila televízne hlásateľky i slogan "viditeľne viac televíznej klasiky". Začala sa tiež identifikovať ako "Pluska" a programovú štruktúru začala obohacovať viacerými seriálmi a programami známymi aj z českej stanice pre mladých mužov Prima Cool ako Simpsonovci, Griffinovci, Futurama, Ninja Factor, Ice Road Truckers či Blízko smrti.  

Joj Plus sa dnes zmení (aktualizácia)

Zdroj: TV Joj

Postupný prechod na novú cieľovú skupinu sa ukazuje ako efektívny. Joj Plus ostatné mesiace láme rekordy sledovanosti, v uplynulom týždni zaznamenala v 12-54 historicky najvyšší celotýždňový podiel 6,5 %. Rovnako doposiaľ najlepší výsledok dosiahla aj v 12+ s podielom 6,0 %, pričom vôbec prvýkrát pokorila hranicu šiestich percent. Priemerná sledovanosť stanice sa od začiatku roka v cieľovke 12-54 zvýšila dvojnásobne - z januárových približne 3,0 % celodenného podielu na súčasných viac ako 6,0 %.

Najúspešnejším dňom Joj Plus od jej štartu 5. októbra 2008 bol podľa tlačovej správy piatok 30. september 2011, keď dosiahla celodenný podiel 9,1 % a v prime-time podiel 10,0 % v 12-54. V aktuálnej sezóne obsadzuje pozíciu trhovej trojky za Markízou a Joj, keď sa jej darí predbiehať verejnoprávnu Jednotku STV i ženskú stanicu Doma. Jej historicky najsledovanejšími programami sú X Factor (23. september 2011 - 5,0 % / 14,8 % v 12-54), film Copak je to za vojáka (15. september 2011 - 4,0 % / 11,1 % v 12-54) a hokejový zápas HC Slovan - New York Rangers (2. október 2011 - 3,9 % / 16,4 % v 12-54).

Na "Pluske" sa majú postupne objaviť všetky top seriály z materského kanála ako CSI, Nezvestní (Lost), Prison Break: Útek z väzenia (Prison Break), Dexter, Lie to Me (Klamári) a časom aj na trh prichádzajúce novinky. Z komediálnych seriálov chystá okrem už nasadenej štvrtej série My Name Is Earl (Volajú ma Earl) aj How I Met Your Mother (Ako som spoznal vašu mamu). Pribudnú aj ďalšie dokumentárne seriály, ktoré sa úspešne etablovali vo víkendovom a následne aj utorkovom vysielaní.

Správu budeme aktualizovať o videoukážku nového vizuálu a ďalšie informácie.