Joj Plus dostane k tretím narodeninám nový vizuál

Joj Plus sa v deň svojich tretích narodenín výrazne zmení. Od 5. októbra 2011 dostane nový vizuál, ktorý bude viac korešpondovať s aktuálnou orientáciou stanice na mladších divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54. Vo svojej webrelácii Pýtajte sa generálneho to uviedol generálny riaditeľ TV Joj a Joj Plus František Borovský.

Stanica v súčasnosti využíva modifikovanú grafickú výbavu, ktorá bola vytvorená ešte v pôvodnom retro-štýle a nasadená od marca 2010. Od začiatku roka, keď Joj Plus opustila orientáciu na primárnu cieľovku 40+, z vysielania odstránila televízne hlásateľky i slogan "viditeľne viac televíznej klasiky". Začala sa tiež identifikovať ako "Pluska" a programovú štruktúru začala obohacovať viacerými seriálmi a programami známymi aj z českej stanice pre mladých mužov Prima Cool ako Simpsonovci, Griffinovci, Ninja Factor či Blízko smrti. 

Joj Plus dostane k tretím narodeninám nový vizuál

"Na Pluske chceme mať ešte mladšieho diváka než na Jojke," povedal k zmenám Borovský. Postupný prechod na novú cieľovú skupinu sa zatiaľ ukazuje ako efektívny. Joj Plus ostatné mesiace láme rekordy sledovanosti, v 29. týždni zaznamenala v 12-54 historicky najvyšší celotýždňový podiel 4,9 %. V cieľovke mužov 12-54, ku ktorej sa stanica postupne prikláňa, hodnota podielu stúpla na 5,7 %.

Na "Pluske" sa majú na jeseň postupne objaviť všetky top seriály z materského kanála ako CSI, Nezvestní (Lost), Prison Break: Útek z väzenia (Prison Break), Dexter, Lie to Me (Klamári) a časom aj na trh prichádzajúce novinky.

Pôvodne plánovaný seriál Californication napokon ostane na materskej Jojke, keďže zložité rokovania o jeho presune na Joj Plus by si podľa Borovského vyžiadali ďalší čas. Na Joj sa objaví od septembra.

Televízia má zakúpené všetky série Simpsonovcov, zatiaľ štyri série Futuramy, okrem úspešného Ninja Factoru nasadí aj obdobný Takešiho hrad. Z komediálnych seriálov chystá Joj Plus na október My Name Is Earl (Volajú ma Earl), v zálohe má aj How I Met Your Mother (Ako som spoznal vašu mamu). Od septembra sa v reprízach vráti aj prvá séria reality šou VyVolení. Pribudnú aj ďalšie dokumentárne seriály, ktoré sa úspešne etablovali vo víkendovom vysielaní.

Podľa obchodného riaditeľa TV Joj Martina Herža sa má Joj Plus postupne koncipovať ako istá alternatíva k rozsiahlej vlastnej tvorbe na TV Joj, ponúkajúca hlavne seriálovú a filmovú tvorbu zo zahraničia. "Našou snahou je z Plusky urobiť Jojku spred troch rokov. Aby to malo ekonomický význam, musí nám napomôcť aj pokrytie stanice," uviedol v júnovom reklamnom rozhovore zverejnenom v ročenke TREND Top v reklame a médiách. Obchodnú ponuku Joj Plus aj v novej sezóne bude tvoriť klasická reklama a sponzoring. Pre klientov má byť kanál podľa televízie cenovou alternatívou k hlavnej stanici.