Joj Plus dnes opäť športuje, odvysiela hokej s Rangers a Gáboríkom

Televízia Joj Plus bude po vyše roku opäť športovať. Dnes so začiatkom o 17:00 odvysiela atraktívny hokejový zápas "NHL Premiere Challenge" New York Rangers – Slovan Bratislava. Na priamy prenos z vypredaného zimného štadióna Ondreja Nepelu v Bratislave láka prostredníctvom upútavky, ktorú vysiela aj hlavný kanál Joj. 

"NHL opäť v Bratislave. Jeden z najslávnejších a najbohatších klubov NHL New York Rangers s Mariánom Gáboríkom v zostave v súboji s bratislavským Slovanom," zaznie v spote. Zápas súbežne odvysiela aj internetová televízia Huste.tv, ktorá podľa tlačovej správy prináša najviac priamych prenosov v rámci slovenského trhu – okrem domácej najvyššej hokejovej ligy ponúka napríklad aj prenosy z najvyššej slovenskej futbalovej ligy.  

"Joj Plus má ambíciu prinášať nielen pravidelné programy, ale ako divácku lahôdku aj iné tipy programov," vysvetlil pre Mediálne.sk dôvod zaradenia športového prenosu vedúci PR TV Joj Jozef Gogola. Televíziu mohol inšpirovať aj minuloročný úspech priateľského futbalového zápasu medzi Slovenskom a Chorvátskom, ktorý v stredu 11. augusta 2010 zaznamenal priemerný rating 3,7 % a trhový podiel 14,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Joj Plus bola v ten deň trhovou trojkou v prime-time a zápas sa spoločne s filmom Copak je to za vojáka a americkou šou X Factor zaradil medzi jej historicky najsledovanejšie programy. "Nie je vylúčené, že divákov potešíme aj ďalšími špeciálnymi prenosmi," dodal Gogola.

Najbližší špeciál však nebude športový. Budúcu sobotu 8. októbra 2011 odvysiela Joj Plus so začiatkom o 20:00 Noviny Plus Špeciál: Michael Jackson Forever - priamy prenos koncertu z Millennium Stadium vo Walese. Najväčšie popové hviezdy na ňom majú zaspievať najznámejšie hity Michaela Jacksona. Prenos budú komentovať Martin Rausch a Lucia Barmošová.   

Joj Plus zároveň budúci týždeň oslávi svoje tretie narodeniny. Od stredy 5. októbra 2011 dostane Joj Plus nový vizuál, ktorý bude viac korešpondovať s aktuálnou orientáciou stanice na mladších divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Joj Plus sa podľa tlačovej správy v aktuálnej sezóne dostala na pozíciu trojky na trhu v primárnej cieľovej skupine 12-54, hneď za dvomi veľkými komerčnými stanicami. Minulý týždeň bol pre ňu historicky najúspešnejší celodenne (6,1 %) i v prime-time (5,6 %).