Tvár pripravovanej relácie sa divákom prihovára z priestorov, ktoré pripomínajú „nebeskú“ atmosféru. V 40-sekundovom spote vyzýva voice-over potenciálnych záujemcov, aby prihlasovali blízkych do programu, v ktorom sa budú plniť sny.

„Nebo nie je priestor. Nebo je pocit a nepatrí nikomu, pretože nebo patrí všetkým. S nami na Jojke sa budete už čoskoro cítiť ako v siedmom nebi,“ hovorí V. Rozboril vo videu.

Produkcia už nakrúcanie jednotlivých príbehov odštartovala vo februári tohto roka. Na prvý pohľad sa relácia výraznejšie nebude líšiť od svojho predchodcu Modré z neba na Markíze. Aj v názve zachová „nebeský“ motív, čo bolo známe už skôr.

Na kontroverzný rozchod s najsledovanejšou televíziou nepriamo narážal V. Rozboril v rozhovore z nakrúcania upútavky, ale aj v samotnom aktuálnom promo spote, keď tvrdí, že nebo nepatrí nikomu. Môže tým narážať na skutočnosť, že Markíza si bráni ochrannú známku Modré z neba, ktorú si registrovala na Úrade priemyselného vlastníctva a ovládla aj facebookový profil Modrého z neba, ktorý má okolo 350-tisíc „fanúšikov“.

S formátom V siedmom nebi počíta Joj na jeseň tohto roka. Na projekte sa priamo podieľa aj portál ĽudiaĽudom.sk, na jeho podstránke môžu diváci písať produkcii svoje námety na príbehy.