Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na akčné filmy, ale aj zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?

Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 360-tisíc divákov. O takmer 80-tisíc sledujúcich získal markizácka reality šou Farma.

Trojkou v rebríčku bola aj Mama na prenájom, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 273-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa kulinárska šou Bez servítky (239-tisíc) a vedomostná súťaž Duel (187-tisíc).

V kategórii 12 až 54 sa rebríček mierne nezmenil. Jednotkou vo vysielaní sa stala reality šou Farma s trhovým podielom 19 percent. Dvojkou sa stala zábavná relácia Čo ja viem, ktorá si vyslúžila 16,5 percenta trhového podielu.

Najvyšší trhový podiel dňa (23,6 percenta) získala medzi nespravodajskými reláciami šou o varení Bez servítky. Miesto v rebríčku si našla aj animovaná rozprávka Na vlásku s 12,1 percentami trhového podielu. Nad 20 percent trhového podielu získala aj Mama na prenájom

Za celý deň získala Skupina Markíza 34,3 percenta trhového podielu, Joj Group mala 20,3 percenta, RTVS 10,6 percenta a spravodajská TA3 len 1,1 percenta.