Kým pri premiére v predošlom týždni si pozrelo Inkognito 257-tisíc divákov, tentoraz to bolo podľa peoplemetrov 267-tisíc. Joj dosiahla aj približne rovnaký trhový podiel – 23,8 percenta, v prípade prvej časti boli o dve desatiny bodu vyšší.

Búrlívé víno na Markíze sledovalo v pondelok 280-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Komerčný líder mal počas seriálu, ktorý finišoval o asi 15 minút skôr ako Inognito, share 24,9 percenta.

Výraznejší odstup medzi ponukou komerčných staníc bol opätovne v univerzálnej cieľovke, keďže vinárska sága má najviac skalných priaznivcov u staršieho publika nad 54 rokov.

V celkovom počte divákov malo Búrlivé víno priazeň 661-tisíc ľudí, čím sa v 12+ stalo najsledovanejším programom dňa pri podiele 36,3 percenta.

Inkognito v univerzálnej cieľovke uprednostnilo 435-tisíc divákov (21 %), pred týždňom išlo o 450-tisíc divákov.

V prípade obnovenej šou s Vladom Voštinárom a štyrmi osobnosťami hádajúcimi povolania ľudí a identitu známej osobnosti, avizuje Joj od druhého júnového týždňa dvojité nasadenie - okrem pondelka pôjde relácia aj v stredu o 20:30, kde slot uvoľní seriál Divoké kone.

Markíza počas pondelkového večera v komerčnej cieľovke bodovala aj so zábavným formátom Kredenc začínajúcim o 21:50. Ten nevynechalo 260-tisíc mladších divákov (28,9 %) a 386-tisíc celkovo (24,2 %).

Podľa audienčnej krivky mala Markíza v čase skeč-šou pred Joj značný náskok, naopak do vedenia sa komerčná dvojka dostala po konci Kredencu po 22:25. Na Joj v tom čase bežal seriál Panelák, ktorým televízia po 22:00 nadväzovala na Inkognito.

Panelák v priemere videlo 132-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov (share 16,9 %), v 12+ išlo o 240-tisíc divákov (17,2 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bolo v pondelok Najlepšie počasie na Joj, ktoré sledovalo 295-tisíc divákov (27 %).