S výkonom Inkognita, ktoré sa do vysielania vrátilo vo vynovenom šate po ôsmich rokoch, môže byť Joj spokojná. Na hádanie povolaní bežných ľudí bolo zvedavých 257-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo znamenalo trhový podiel 24 percent, čo je viac ako priemer doteraz odvysielaných častí seriálu Divoké kone, ktoré Joj nasadzuje takisto v prime-time o 20:30.

V programe sa hádali povolania ako umelé oplodňovanie psíkov a záhadológ. Tajným hosťom na záver bol Milan Kňažko.

Búrlivé víno, ktoré sa končilo pred 21:50, teda asi o 20 minút skôr ako relácia Jojky, sledovalo 269-tisíc mladších divákov pri podiele 24,7 percenta. Seriál sa stal najsledovanejším programom dňa.

Z audienčnej krivky vyplýva, že rozloženie divákov na Markíze a Joj bolo veľmi podobné a ovplyvňovali ho tradične najmä reklamné brejky, ktoré sa však vo veľkej miere prekrývali. Markíze sa zvýšilo publikum po 21:30 v čase vyvrcholenia seriálu, naopak na Inkognito prepínali niektorí diváci po skončení Búrlivého vína.

Štandardné čísla si napriek tomu udržala aj skeč-šou Kredenc, ktorú na Markíze sledovalo 255-tisíc mladších divákov, pričom share dosiahol 26,8 percenta. Panelák na Joj s neskorším začiatkom po 22. hodine zaujal 127-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,8 %).

V 12+ mala Markíza v pondelok večer vďaka Búrlivému vínu priazeň 649-tisíc divákov (31,9 %), Inkognito uprednostnilo 450-tisíc (22,7 %), Kredenc 386-tisíc (22,8 %) a Panelák 226-tisíc (17,4 %).

Medzi spravodajskými reláciami mali v pondelok najviac divákov v komerčnej cieľovke Športové noviny Markízy, ktoré videlo 255-tisíc divákov (30,3 %). V 12+ sledovalo súhrn športových informácií 431-tisíc divákov (26,3 %).