Hotel Paradise v prime-time končí. Televízia Joj sa rozhodla zjednotiť vysielací čas reality šou na 22:30 počas celého pracovného týždňa s výnimkou piatka, keď sa bude začínať o desať minút skôr.
Televízia tento krok zdôvodňuje optimalizáciou vysielacích slotov. "Šou má najväčší zásah na mladých divákov do 35 rokov, kde je Hotel Paradise suverénny a podiely na trhu sa pravidelne pohybujú nad 30 %. Upravené nastavenie má ambíciu tento podiel ešte zvýšiť," vysvetlil pre Mediálne.sk vedúci PR TV Joj Jozef Gogola.
So začiatkom okolo 22:30 vysielala Joj už utorkovú epizódu Hotela Paradise. Neskorší vysielací čas jej pomohol k navýšeniu trhového podielu v strategickej cieľovej skupine 12-54 na hodnotu 28,7 %. Seriál Kobra 11 na Markíze si v tom čase podľa informácií Mediálne.sk pozrelo menej než 20 % mladších divákov.
Zdroj: TV Joj
Trhové podiely Hotela Paradise sa v pôvodnom čase o 21:30 pohybovali okolo 20 až 25 %. Uplynulý pondelok ho mimoriadne silná Zámena manželiek zatlačila na doposiaľ najnižších 19,6 %. Kosti mali v utorok v tomto čase podiel 23,6 %.
Do vysielacieho času o 21:30 sa miesto Hotela Paradise vracia akvizičný seriál Kosti, ktorý v ňom úspešne fungoval v januári a februári. Joj ho nasadí od utorka do štvrtka, v pondelky do tohto slotu predsunie nemeckú šou Geissenovci – Ťažký život milionárov a v piatky vyplní prime-time dvojslotom s deviatou sériou seriálu C.S.I.: Kriminálka Miami. V závere pracovného týždňa na Hotel Paradise nadviaže aj subformát Noc v raji. V stredy a piatky sa reality šou vysielala v neskoršom čase už od začiatku marca.
Premiérové diely komediálneho seriálu Profesionáli sa po minulotýždňovom neúspechu v piatkovom prime-time presúvajú na pondelkovú noc so štartom až po Hoteli Paradise okolo 23:30. Popoludňajšie reprízy reality šou na Joj i nočné na sesterskej stanici Plus ostávajú zachované v pôvodnom nastavení.
Joj hovorí, že Hotel Paradise nekomunikuje ako svoj jarný ťažiskový projekt. "Je to najmä vzťahová šou, ktorá sa vyvíja ako seriál. Pred štartom sme uvažovali nad viacerými alternatívami jej nasadenia," dodal Gogola.
Ak by Joj zachovala seriál v prime-time, mohla by výraznejšie stiahnuť výsledky v lukratívnom čase, ktoré sú dosiaľ oproti predchádzajúcim obdobiam podľa televízie nadpriemerné. V prime-time zaznamenala TV Joj uplynulý týždeň v 12-54 priemerný podiel 27,0 % a Markíza 32,5 %.