Zdroj: TV Joj
Televízia Joj propaguje svoj jarný ťažiskový projekt Hotel Paradise aj v outdoore. Pre túto formu propagácie si vybrala bigboardové plochy v Bratislave. Podľa vedúceho PR TV Joj Jozefa Gogolu ide iba o doplnkový, imidžový prvok kampane. Jej gro je podľa neho postavené na televíznom self-prome, inzercii v printoch a rozhlasových spotoch.
Outdoor využila Joj iba v hlavnom meste, kde sú podľa Gogolu umiestnené najvýraznejšie bigboardové nosiče, ktoré sú večer výrazne osvetlené. Ide o platenú kampaň v rámci pokračujúcej spolupráce so spoločnosťou BigBoard Slovensko. V januári televízna skupina Joj a Plus prostredníctvom jej nosičov propagovala nárast svojho trhového podielu v prime-time.
BigBoard je vlastnícky prepojený na televíziu a taktiež patrí do holdingu Joj Media House. Televízia tak zrejme využila výhody spolupráce v rámci mediálnej skupiny.
Vizuály vyrobilo kreatívne oddelenie TV Joj na čele s Ondrejom Garanom Hutníkom. Vychádzajú z televíznej kampane, televízia súčasne vyrábala upútavky aj podklady k printovej a outdoorovej inzercii. Vo vybraných novinách a časopisoch by sa inzeráty mali objaviť v najbližších dňoch a intenzívne od pondelka.
Uvedenie licencovanej reality šou sprevádza špeciálna kampaň s ústredným claimom "nikdy nevieš, čo sa stane v raji". Kampaň sa odohráva v prostredí džungle s postavou polonahej "hriešnej Evy" v hlavnej úlohe, ktorú obklopujú "divokí muži". Nalákať má na unikátne prostredie Dominikánskej republiky, v ktorej sa šou bude odohrávať.
Hotel Paradise je spoločný projekt Joj a českej televízie Prima, vyrába ho produkčná spoločnosť Kuul TV na čele s režisérom Radom Štefanovom. Na obrazovky sa dostane od pondelka 5. marca 2012.
Zdroj: TV Joj