Medzi najsledovanejšie televízne programy patrilo v stredu vysielanie šou Geissenovci - Ťažký život milionárov, ktoré si pozrelo 384-tisíc ľudí. Pokračovanie pritiahlo pred televízne obrazovky už len 333-tisíc divákov.
Šou síce dosiahla úspech v cieľovej skupine 12+, ale lídrom rebríčka sa stal seriál Mama na prenájom, ktorý si na Markíze pozrelo až 446-tisíc divákov. Jeho priamy konkurent, denná kulinárska šou Bez servítky, dosiahla až štvrté miesto vďaka 314-tisícom ľudí.
Iná situácia nastala v rebríčku pre obchodne dôležitú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, keď prvé miesto obsadila šou Geissenovci - Ťažký život milionárov s 27-percentným trhovým podielom. Jej pokračovanie obsadilo až tretie miesto, ale s vyšším trhovým podielom, a to 29,8 percenta.
Najvyšší trhový podiel v rámci nespravodajského rebríčka mal seriál Mama na prenájom, ktorý získal až 34,3 percenta trhového podielu.
Nad hranicu 20 percent sa dostali ešte kulinárska šou Bez servítky (23,9 percenta), magazín Reflex (26,6 percenta), Rodinné prípady (25,2 percenta), či Susedské prípady (21 percent).
Celkovo sa v stredu darilo Markíza Group, ktorá získala 31 percent celodenného trhového podielu, nasleduje Joj Group s 25,5 percentami, RTVS je pod deviatimi percentami a TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu.