Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala kulinárska šou Bez servítky, ktorú si na obrazovkách Televízie Joj pozrelo 319-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Nestačila na ňu ani reality šou o chudnutí Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život, ktorá obsadila druhé miesto rebríčka. Top trojku uzatvárali Rodinné prípady so sledovanosťou 260-tisíc divákov.
Nad hranicu 200-tisíc divákov sa dostali aj dva programy verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska, a to vedomostný Duel (230-tisíc divákov) a kriminálny film Vraždy v Rocheforte 2: Tajomstvo žandárskej školy (207-tisíc divákov). Úspech zaznamenala aj markizácka relácia Reflex, ktorú si pozrelo 228-tisíc divákov.
Kým šou Extrémne premeny Slovensko chýbalo viac ako 30-tisíc divákov na dosiahnutie prvého miesta rebríčka pre cieľovú skupinu 12+, v druhom rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov obsadil pozíciu lídra vďaka 159-tisícom divákov s trhovým podielom 20,1 percenta. Šou Bez servítky získala 20-percentný trhový podiel a v poradí jej patrilo druhé miesto.
Vyšší trhový podiel získali aj programy Rodinné prípady (17,4 percenta a 23,8 percenta), relácia Reflex (16,3 percenta) a aj MS vo futbale 2022 - štúdio (13,2 percenta).
Celkovo dosiahla skupina Markíza 30,8-percentný trhový podiel za stredu, Joj Group 21,1 percenta, skupine RTVS patrí 17,6 percenta a spravodajskej TA3 zase 1,3 percenta.