September sa už naplno rozbehol, posledné dovolenky sa skončili a začal sa školský rok. Divákov na Slovensku opäť aj tento víkend viac zaujímalo politické dianie, ale pred televízne obrazovky ich prilákali aj zábavné šou a relácie. Pozrime sa na jednotlivé dni:
Jednoznačným víťazom nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu 12+ sa stala reality šou Farma, ktorú sledovalo 285-tisíc divákov. Svoje čísla si získala aj zábavná šou Milujem Slovensko, ktorá priniesla Rozhlasu a televízii Slovenska 278-tisíc divákov.
Televízia Joj v tom čase stavila na epizódu komediálneho seriálu Hranica, ktorá však prilákala 254-tisíc divákov a v rámci rebríčka obsadila až štvrté miesto. O niečo úspešnejšia bola relácia Bez servítky s 267-tisícmi sledujúcich divákov.
Obchode dôležitejšia cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov skôr preferovala spomínaný komediálny seriál pred kulinárskou šou, a teda ju posunula na tretie miesto nespravodajského rebríčka, kde získala trhový podiel 13,5 percenta.
Viac sa darilo programu Milujem Slovensko, ktoré dosiahlo výkon 15,9 percenta trhového podielu. Ale prvé miesto si zaistila Farma so 17,6-percentným trhovým podielom.
V rámci celkového trhového podielu vedie Skupina Markíza s 29,1 percentami, nasleduje Joj Group s 23,2 percentami trhového podielu, RTVS Group s 11,8 percentami trhového podielu a spravodajská televízia TA3 s 1,1 percentami.