Najvyššiu sledovanosť v rebríčku nespravodajských programov kategórie 12+ mal markizácky seriál Dunaj, k vašim službám. Štvrtkovú epizódu si pozrelo viac ako pol milióna divákov. V rovnakom čase vysielala Jojka politickú diskusnú reláciu Parlamentné voľby 2023, ktorú videlo 346-tisíc ľudí.

Seriál Mama na prenájom prilákal k televíznym obrazovkám 301-tisíc divákov. Kulinárska šou Bez servítky obsadila štvrtú priečku, sledovalo ju o 40-tisíc divákov menej. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel s 208-tisícmi divákov.

Rebríček nespravodajských relácií sa v kategórii 12 až 54 sa veľmi nezmenil. Na prvej priečke skončil seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý získal 26,9 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnili Parlamentné voľby 2023 s 18,4 percentami trhového podielu.

Mama na prenájom mala na tretej priečke 24,2 percenta trhového podielu. Tabuľku najsledovanejších programov dopĺňajú šou Bez servítky (22,5 percenta) a Farma (18,7 percenta).

Trhový podiel Markíza Group dosiahol za celý deň 34,1 percenta, Joj Group získala 21,3 percenta, RTVS vyskočila nad 10 percent a spravodajská TA3 získala 1,5 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

SLSP
Neprehliadnite

Projekt Moji milí Slováci od Slovenskej sporiteľne a Zaraguzy oslavuje celosvetový úspech