Zdroj: Discovery Networks CEEMEA
O facelift vizuálu sa postaral tím grafikov z divízie Discovery Networks pre strednú a východnú Euopu, ktorá je súčasťou Discovery Communications. Kreatívu riadil Stephen Royle.
Najvýraznejšou zmenou je upravené logo, v ktorom zostala tradičná zemeguľa používaná pri značke Discovery. V tomto prípade sa prelína s veľkým písmenom „D“.
„Zemeguľa sa aktuálne objavuje v niekoľkých rôznych, dynamicky stvárnených podobách, ktoré môže stanica kreatívne používať podľa kontextu,“ uviedol S. Royle.
Tematický súbor návrhov zahŕňa „hrdinskú“, zlatú, ohnivú, ľadovú a vodnú zemeguľu, ako aj zemeguľu v podobe ľudského výtvoru.
„Symbolizujú bohatú programovú ponuku Discovery a sú späté s rôznymi témami, ktorým sa Discovery Channel venuje,“ doplnil S. Royle.
Zmenou vizuálu chce vysielateľ vyhovieť potrebám súčasného publika. „Nový vzhľad je univerzálnejší a dynamickejší, ale hlboko zakotvený v našej dlhoročnej tradícii uspokojovania našich divákov túžiacich po poznatkoch,“ načrtol Richard Pembrok, Head of Channels v Discovery Newtorks.
Popri novej grafickej podobe upravuje Discovery Channel aj programovú skladbu. V nej sa od júla okrem iného objavia dokumentáre formáty Americkí kopáči, Stratené a predané, Podmorskí lovci a Automobilové podzemie.