Seriál Televízie Markíza Druhá šanca II sa opäť stal najsledovanejším nespravodajským televíznym programom. Pondelkovú epizódu si pozrelo až 547-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Vysoký náskok nemohol dobehnúť ani komediálny seriál Hranica konkurenčnej Televízie Joj, ktorú si však nenechalo ujsť 310-tisíc divákov. O niečo menej získali šou Bez servítky (291-tisíc divákov) a Farma (288-tisíc divákov).
Nad hranicu 200-tisíc sa dostali ešte dva programy, a to Rodinné prípady (232-tisíc divákov) a vedomostný kvíz Duel (222-tisíc divákov).
Vysokú sledovanosť dosiahol seriál Druhá šanca II aj pri cieľovej skupine vo veku od 12 do 54 rokov, v ktorej získal až 32,3-percentný trhový podiel. Úspešná bola aj reality šou Farma s 26,8-percentným trhovým podielom a kulinárska šou Bez servítky s 23,7-percentným trhovým podielom.
Celkovo sa skupina Markíza odrazila z nedeľných 24 percent a vyšvihla až na 35,2 percenta trhového podielu, skupina Joj mierne klesla na 23,5 percenta, rovnako aj skupina RTVS na 8,1 percenta a aj TA3 na jedno percento.
Ďalšie dôležité správy
