Hasselhoff má nástupcu vo filmovej adaptácii Baywatchu
Filmové štúdio Paramount pokročilo v prípravách filmovej adaptácie kultového seriálu Pobrežná hliadka (Baywatch). Jednu z hlavných postáv v nej stvárni wrestler herec tmavej pleti Dwayne “The Rock” Johnson, uvádza The Hollywood Reporter. D. Johnson by mal prevziať „povinnosti“ Davida Hasselhoffa alias Mitcha Buchannona, ktorý v pôvodnom seriáli z 90. rokov šéfoval tímu záchranárov v červených plavkách. Snímku budú režírovať Sean Aders a John Morris, ktorí vlani nakrúcali film My sme Millerovci. Samotný Baywatch sa filmového pokračovania dočkal v roku 2003, keď D. Hasselhoff pozval časť pôvodného hereckého obsadenia do snímky Pobrežná hliadka: Havajská noc. Ani Pamela Anderson však výsledok nezachránila – na webe IMDb má film hodnotenie 4,0.
Dwayne Johnson Zdroj: SITA/AP
Bertelsmann bude 100-percentným vlastníkom Gruner + Jahr
Nemecký multimediálny koncern Bertelsmann, do ktorého portfólia patrí okrem iného rozhlasovo-televízna skupina RTL, navýši svoj podiel vo vydavateľstve Gruner + Jahr na sto percent, informuje DWDL.de. Bertelsmann tak v dcérskej spoločnosti získa aj zvyšných 25,1 percenta, ktoré dosiaľ patrili spoluzakladateľskej rodine Jahrovcov. Bertelsmann do vydavateľstva vstúpil ešte v roku 1969, keď nadobudol štvrtinový podiel. O štyri roky neskôr sa stal väčšinovým vlastníkom. Gruner + Jahr patrí k najväčším vydavateľstvám na svete, tlačí takmer tristo časopisov a ďalších publikácií (na Slovensku cez licenciu vychádza Geo).
Nový Dallas po troch sezónach končí
Kultový americký seriál Dallas sa podľa všetkého dočkal úplného konca. Po troch sezónach obnoveného seriálu sa stanica TNT rozhodla nepokračovať v nakrúcaní, informuje c21media.net. Divácky záujem klesol pod akceptovateľnú hranicu. Seriál TNT obnovila v roku 2012, keď v lete odvysielala desať častí. Návrat seriálu zaujal takmer sedem miliónov divákov. Počas nakrúcania sa tvorcovia museli vyrovnať aj s úmrtím Larryho Hagmana, predstaviteľa J. R. Ewinga. V tretej sérii ratingy Dallasu klesli pod dvojmiliónovú hranicu, na čo TNT reagovala stopnutím seriálu. Na webe medzičasom vznikla petícia Save Dallas, v ktorej asi 20-tisíc priaznivcov protestuje proti rozhodnutiu stanice a dožaduje sa štvrtej série. Pôvodný Dallas vysielala 14 rokov stanica CBS.
Zdroj: TV Markíza
Od divákov k používateľom
O tom, ako zaujať v čase moderných technológií mladých divákov, hovoril na konferencii Monetising Media šéf švajčiarskej social TV stanice joiz Alexander Mazzara, podľa ktorého je typický scenár – televízia vysiela – divák pozerá, minulosťou. Z divákov sa podľa A. Mazzaru stávajú používatelia, ktorých musia vysielatelia zaujať atraktívnym contentom, monitoruje Journalism.co.uk. Televízna stanica Joiz tak napríklad upozorňuje cez funkciu Red Button svojich divákov v prípadoch, ak k vysielanému formátu má na webe nadstavbový, interaktívny obsah. Okrem toho vysiela v rámci „7 sekúnd slávy“ profilové fotky svojich divákov priamo v programoch. Vytvára tiež „twitterovský strom“, ktorý sa rozrastá s počtom tweetov týkajúcich sa vysielanej relácie. Televízia aj na základe silnej interakcie získava o svojich divákov sadu údajov, tie potom využíva napríklad aj pri personalizovaných správach odosielaných cez WhatsApp. „Môžete im ich za deň poslať desať aj dvadsať, ak im ponúkate niečo, čo ich naozaj zaujíma,“ hovorí A. Mazzara.
Ako sa nakrúca sex
Horúce scénky sú súčasťou nejedného filmu a seriálu a ich nakrúcanie môže byť pre hercov relatívne chúlostivá súčasť práce. Ako to vyzerá, keď sa vyrába sexuálna scénka, ukazuje making-of video z filmu The Stretch (via Gizmodo) s Brooklyn Decker a Patrickom Wilsonom. Herci evidentne musia na sebe ležať dlhé minúty, pot, samozreme, nie je skutočný, ale zo spreju, a beztak trápny moment dopĺňajú komentármi režisér a jeho štáb.
Bankovanie cez Messenger
Facebook chce zrejme uviesť novú funkcionalitu do pre časom odčlenenej chatovacej aplikácie Messenger. Cez appku by malo byť možné posielať priateľom platby. Funkcia je už zakomponovaná do programu, zatiaľ však nie je aktivovaná. Všimol si to študent informatiky Andrew Aude. Potvrdenie platby si vyžaduje zadanie PIN kódu a čísla debetnej karty, kreditky zatiaľ podporované nie sú. Suma sa dá poslať iba jednej osobe, malo byť však byť možné poslať financie aj celej skupine. Z dostupnej verzie platobnej funkcie nie je jasné, či si Facebook bude pýtať za posielanie dolárov či eur nejaký transakčný poplatok. Podľa Techcrunch.com by posielanie peňazí cez Messenger mohlo dať používateľom dodatočný dôvod používať túto appku v záplave iných konkurentov.
NačítáníFacebook Messenger Payments feature demoed by @andyplace2 for TechCrunch