Po čerstvé potraviny radi chodievame k babičke na vidiek, ale kam po ne chodí babička? Možno si ešte spomínate na jarnú kampaň obchodného reťazca Lidl zameranú na kvalitu a čerstvosť potravín.

Televízny spot rozprával príbeh starostlivej babičky, ktorá pripravuje dobroty pre návštevu svojej rodiny. Hoci potraviny nakúpila v Lidli, snažila sa svojim deťom a vnúčatám navodiť dojem, že všetko pochádza z jej vlastnej záhradky. Trochu si pomohla malým klamstvom – mrkvu zo supermarketu zašpinila, jabĺčka jemne potĺkla, chlieb poprášila múkou, aby vyzeral ako práve upečený a vybratý z pece.

Babička z Lidla v Litve

Kampaň pre Lidl Slovensko vytvorila agentúra Slovák & Friends. Zaujímavosťou je, že kampaň nezostala len na Slovensku. Agentúra dokázala spot adaptovať aj pre litovský trh, kde sa v týchto dňoch začína objavovať v médiách.

Kampaň pre Lidl Slovensko adaptovaná pre litovský trh.
Zdroj: Slovák & Friends
Kampaň pre Lidl Slovensko adaptovaná pre litovský trh.

„Pred pár týždňami sme začali komunikovať s marketingovým oddelením Lidla v Litve a dnes už je náš spot, ale aj séria vizuálov adaptovaná,“ prezradil Róbert Slovák z agentúry Slovák & Friends. „Je to naša prvá kampaň adaptovaná do pobaltskej krajiny a teší nás, že tento insight s babičkou v Lidli funguje aj na iných trhoch," dopĺňa Slovák.

A takto vyzerá adaptovaný televízny spot pre Litvu:

Na kampani spolupracovali viaceré výrazné mená. Spot v réžii Juraja Janiša produkoval Protos Production, autorom hudby je oceňovaný hudobník Jonatán Pastirčák a fotografie mal na starosti Šymon Kliman známy svojím citom pre detail.

Okrem televíznych spotov kampaň prebiehala aj v online, outdoore či v rádiu, kde babička nechtiac prezradila svoje tajomstvo. Kreatívny nápad s babičkou v Lidli sa ukazuje ako nadčasový a univerzálny, keďže úspešne rezonuje nielen na Slovensku, ale aj v Litve.

Let's Dance
Neprehliadnite

Skvelý úspech pre Let's Dance: Získalo ocenenie v prestížnej súťaži za výpravnú dobovú upútavku

Kampaň MIRRI SR na podporu eurofondov.
Neprehliadnite

Miliónová kampaň mala propagovať Slovensko. Bol v nej aj záber z Ruska, ministerstvo ju stiahlo

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Lidl a Kaufland prinášajú novú éru v platení. Česko už testuje, Slovensko sa zatiaľ pripravuje

Gabriela Marcinková v reklame Chute Slovenska
Neprehliadnite

Máme byť na čo hrdí: V novej reklame nenájdete kroje, valašky ani salaše

Mini Horalky
Neprehliadnite

Ikonické Horalky sa menia: Mladí chcú niečo ľahšie deliteľné a menej sladké

Táňa Pauhofová a Anna Geislerová predstavujú novú kolekciu Nehera.
Neprehliadnite

Nádherná Pauhofová a Geislerová v novej kampani. Svoje tváre spojili s luxusnou značkou

Televízia Prima uviedla prvýkrát spot, v ktorých ľudí kompletne vytvorila umelá inteligencia.
Neprehliadnite

Prvá AI upútavka: Nereálne postavy lákajú na novú reality šou, televízia ušetrila tisíce eur