Po čerstvé potraviny radi chodievame k babičke na vidiek, ale kam po ne chodí babička? Možno si ešte spomínate na jarnú kampaň obchodného reťazca Lidl zameranú na kvalitu a čerstvosť potravín.
Televízny spot rozprával príbeh starostlivej babičky, ktorá pripravuje dobroty pre návštevu svojej rodiny. Hoci potraviny nakúpila v Lidli, snažila sa svojim deťom a vnúčatám navodiť dojem, že všetko pochádza z jej vlastnej záhradky. Trochu si pomohla malým klamstvom – mrkvu zo supermarketu zašpinila, jabĺčka jemne potĺkla, chlieb poprášila múkou, aby vyzeral ako práve upečený a vybratý z pece.
Babička z Lidla v Litve
Kampaň pre Lidl Slovensko vytvorila agentúra Slovák & Friends. Zaujímavosťou je, že kampaň nezostala len na Slovensku. Agentúra dokázala spot adaptovať aj pre litovský trh, kde sa v týchto dňoch začína objavovať v médiách.
„Pred pár týždňami sme začali komunikovať s marketingovým oddelením Lidla v Litve a dnes už je náš spot, ale aj séria vizuálov adaptovaná,“ prezradil Róbert Slovák z agentúry Slovák & Friends. „Je to naša prvá kampaň adaptovaná do pobaltskej krajiny a teší nás, že tento insight s babičkou v Lidli funguje aj na iných trhoch," dopĺňa Slovák.
A takto vyzerá adaptovaný televízny spot pre Litvu:
Na kampani spolupracovali viaceré výrazné mená. Spot v réžii Juraja Janiša produkoval Protos Production, autorom hudby je oceňovaný hudobník Jonatán Pastirčák a fotografie mal na starosti Šymon Kliman známy svojím citom pre detail.
Okrem televíznych spotov kampaň prebiehala aj v online, outdoore či v rádiu, kde babička nechtiac prezradila svoje tajomstvo. Kreatívny nápad s babičkou v Lidli sa ukazuje ako nadčasový a univerzálny, keďže úspešne rezonuje nielen na Slovensku, ale aj v Litve.