RegioMedia spolu s AKO spustili sériu prieskumov zameraných na počúvanosť rádií v jednotlivých okresoch.

Ako informuje Miriam Kittler, konateľka spoločnosti RegioMedia, hlavný dôvod, prečo sa rozhodli realizovať tieto prieskumy regionálnych rádií, je, že na Slovensku podobné merania v jednotlivých mestách neexistujú.

„Doteraz na Slovensku neexistovali prieskumy, ktoré by merali regionálne rádiá. Median síce meria, ale nekorektne na malých číslach, preto počúvanosť regionálnych rádií nerozbaľuje. A bohužiaľ, následne tieto nekorektné čísla, ktoré nerozbaľuje, zabalí do jedného čísla – počúvanosť RegioMedie. Okrem toho, Median na Slovensku nemeria počúvanosť rádií v okresoch ale len v krajoch,“ hovorí M. Kittler, ktorá v minulosti šéfovala obchodu vo Fun rádiu. 

Ako prvý bol pilotný prieskum zameraný na okresy, v ktorých je možné naladiť Trnavské rádio. Realizovaný bol formou telefonického dopytovania na vzorke 750 respondentov žijúcich v okresoch Trnava, Hlohovec, Dunajská Streda, Galanta, Piešťany, Pezinok a Senec. Respondenti nepoznali zadávateľa prieskumu.

Trnavské rádio je jedným z najmladších rádií na Slovensku, vysiela necelé dva roky. Vysielať začalo v novembri 2017. Licenciu na vysielanie získala spoločnosť Trnavská produkčná, založila ho trojica Dušan Vančo, Pavol Jurák a Peter Žitňanský.

Tretie najpočúvanejšie

V spontánnej znalosti patrí podľa prieskumu medzi najznámejšie regionálne rozhlasové stanice (odpoveď „Viem že také rádio existuje“). Priamo v meste Trnava je na prvom mieste v známosti s výsledkom 58,1 percenta.

Zároveň je v meste treťou najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou, počúva ho aspoň 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa