Fun rádio spustilo ďalšiu poslucháčsku súťaž o peniaze

Fun rádio pokračuje v súťažiach pre poslucháčov, včera spustilo novú s názvom Čas na Fun rádio. Podporuje ju reklamnou kampaňou, v ktorej vyzýva poslucháčov k počúvaniu stanice a motivuje ich finančnou výhrou. Dnes sa téme času venovala aj Ranná šou s Adelou a Sajfom, podobne, ako zvykne stanica predať tému vysielania pre inzerentov.

Komerčná dvojka podľa tlačovej správy opäť uprednostnila pred klasickou imidžovou kampaňou promotion založené na princípe „listen-to-win“ (počúvaj a vyhraj). „Hlavným cieľom kampane je posilnenie parametrov ,počúval včera', share a ATS. Vychádzajúc z veľmi pozitívnych výsledkov kampane Zarábaj ušami, sme sa rozhodli pokračovať v tejto komunikačnej línii,“ uviedla marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová.

V rámci súťaže budú môcť poslucháči počas celého septembra každý deň vyhrať 1 000 eur. Poslucháči musia počúvať Fun rádio celý deň a zapamätať si súťažné pesničky o 9., 14. a 17. hodine. Po vyplnení súťažných pesničiek na špeciálnej microsite sa dostávajú do každodenného žrebovania o tisíc eur. Stanica bude žrebovať celkom tridsaťkrát.

Fun rádio spustilo ďalšiu poslucháčsku súťaž o peniaze

Zdroj: Fun rádio

Sprievodná kampaň pozostáva zo self-promo spotov vo vysielaní, televízneho spotu, inzercie v printoch, na internete, v kinách a na pizza škatuliach. Čas na Fun rádio prichádza po dvoch sériách poslucháčskej súťaže Zarábaj ušami. Prvá prebiehala na jeseň 2010 a druhá na jar 2011. Stanica okrem toho pravidelne komunikuje aj v rámci segmentu B2B, naposledy v júni 2011 spustila kampaň Otestujte Fun rádio.
 
Fun rádio je stabilnou trhovou trojkou, respektíve komerčnou dvojkou. V prvom polroku 2011 ho podľa prieskumu MML-TGI agentúry Median SK v širokej cieľovke počúvalo 13,4 % ľudí. Medzi vlnami išlo o pokles o 0,7 bodu, medziročne o pol bodu.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Michal Pastier
  • Copywriter: Michal Pastier, Tomáš Rosputinský
  • Art Director: Marek Polakovič
  • Account: Saša Poliaková
  • Réžia TV spotu: Juraj Štepka
  • Kamera TV spotu: Juraj Chlpík
  • Produkcia: Leopard Production