Nový mesačník Evita sa oficiálne do predaja dostáva v pondelok 27. apríla za cenu 2,40 eura. Na titulke vyjde práve so šéfredaktorkou Evou „Evitou“ Urbaníkovou.
Širšiu uvádzaciu kampaň podporuje vydavateľ aj v éteri rádia Expres, ktoré vysiela Evitinu publistickú reláciu Všetko, čo som vždy chcela vedieť raz týždenne. Formát je nasadzovaný pravidelne v nedeľu pred obedom od 11:00, zahŕňa rozhovor s Evitiným hosťom.
Mafra si na Exprese objednala štandardnú spotovú kampaň, ale okrem toho je aj sponzorom novej súťaže rádia. Komerčná jednotka v nej poslucháčom ponúka možnosť, že ich moderátorka zaskočí na deň v práci.
V závere avíza je zmienka o novom ženskom mesačníku. „Uži si deň voľna s novým lifestylovým magazínom Evita. S časopisom pre ženy, ktorý premení čítanie na zážitok. Už od pondelka vo vašich stánkoch,“ znie v závere promo spotu.
„Aktuálna súťaž je jednorazovou spoluprácou s vydavateľstvom. Ide o self-promo Rádia Expres, v ktorom si Mafra kúpila priestor pre sponzoring,“ vysvetlil PR manažér rádia Igor Güttler.
Expres sa bude súťaži venovať v nasledujúcich dňoch, prvé „nové“ zamestnanie by si spisovateľka a šéfka vydavateľstva EvitaPress mala vyskúšať už na začiatku budúceho týždňa. Súťaži Expres vyhradí priestor v pracovných dňoch v predpoludňajšom čase.
Titulka prvého čísla mesačníka Evita Zdroj: facebook.com