O novom časopise informuje Mafra na svojom webe Stratégie.sk, v súčasnosti sa pracuje na logu, obsahu titulu a kampani. Vydavateľ už má aj časť redakcie.
Mafra sa netají, že mesačníkom cieli na ženy a na súboj vyzve etablované časopisy Eva a Emma. Tie vydávajú vydavateľstvá Ringier Axel Springer respektíve Spoločnosť 7 Plus.
„Ponúkame príbeh. Príbeh Evity, úspešnej ženy, ktorá ako asi každá žena to nemala vždy jednoduché, ale popri svojej rodine dokázala vybudovať úspešné knižné vydavateľstvo a uspieť na trhu. (...) My sa na nič nehráme, prostredníctvom časopisu budeme ženám ponúkať skutočný život,“ odpovedal šéf obsahu Mafry Ivan Hamšík na otázku, prečo by si mali čitateľky kúpiť Evitu namiesto Emmy či Evy.
Predávanejším z dvojice mesačníkov bola vlani Eva, ktorá dosiahla celoročný priemerný 45 035 výtlačkov, čo znamenalo medziročné zlepšenie o takmer dve percentá.
Emma sa predávala v priemernom počte vyše 42-tisíc kusov, v roku 2013 to však bolo ešte viac ako 50-tisíc, a tak medziročný pokles predstavoval 16 percent.
Ringier má v portfóliu aj ďalší ženský mesačník orientovaný na staršie čitateľky – Madam Eva. Na mladšie ženy zas cieli La Femme, titul vydavateľstva Star Production.
Mafra Slovakia, bývalý Ecopress, vydáva v súčasnosti v mesačnej periodicite odborný titul Stratégie, v dvojmesačnej ďalšie B2B magazíny Diabetik, Run, Obchod a Horeca magazine. Vydavateľstvo má v portfóliu aj týždenník Zdravotnícke noviny a denník Hospodárske noviny.
E. Urbaníková pôsobí v mediálnom biznise dlhoročne, vlastní knižné vydavateľstvo Evitapress. V súčasnosti má vlastnú víkendovú talkšou na rádiu Expres, v minulosti pôsobila aj v Rock FM rádiu a rádiu Koliba (Okey). Moderovala tiež televízne relácie pre Slovenskú televíziu a bola šéfredaktorkou časopisu Markíza.