V ďalšej fáze kampane opäť výrobca nadnesene zobrazuje produkt ako unikátny živočíšny druh, pričom značka použila pôvodný televízny spot z prvej fázy kampane. Doplnený je o packshot odhaľujúci redizajnované produkty. Nový jasno červený obal dostala Treska Exkluziv v majonéze s deklarovaným 45-percentným podielom rýb, klasická Treska v majonéze s menším podielom ma svetlomodrý obal.
„Cieľom druhej vlny kampane je cez zobrazenie nášho vlajkového produktu naďalej zvyšovať znalosť značky Preto Ryba Žilina a zároveň odkomunikovať prebiehajúci redizajn obalov našich rybacích produktov, ako aj samotného loga značky Preto Ryba Žilina,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík.
Obaly vďaka redizajnu dostali jednoduchší vzhľad, pričom typický symbol zlatej rybky ostáva ústredným prvkom. Spolu s grafikou prešiel zmenou aj téglik, ktorý zmenil tvar a prvýkrát je na ňom použitý hmatateľný embos názvu značky.
Ako prvé sa upravili 140-gramové balenia produktov tresky v majonéze a rybieho šalátu, postupne budú v rovnakom dizajne pribúdať aj ďalšie produkty značky Ryba Žilina.
Zdroj: Ryba Žilina
Idea kampane od agentúry Triad Advertising ostáva aj v druhej fáze rovnaká – značka v nej vykresľuje slovenskú špecialitu ako unikát a zároveň živočíšny druh „Tresku slovenskú“. Doménou kampane ostáva naďalej stránka www.treskaslovenska.sk, ktorá rovnako prešla redizajnom.
„Treska ako produkt je u ľudí omnoho známejšia ako treska – živočíšny druh. Treska je na Slovensku skrátka téglik. Z tohto paradoxu vychádza aj prírodopisný naratív, ktorý v komunikácii využívame. Pôsobí prirodzene vtipným dojmom. Je to niečo, čo sa nám osvedčilo už v prvej vlne a čo vnímame ako dlhodobú komunikačnú platformu. Redizajn obalov tresky sa tak v komunikácii stal ďalším evolučným krokom vo vývoji pomyselného živočíšneho druhu. A to je dobre,“ hovorí creative director z Triad Advertising Peter Baslík.
Ryba Žilina v rámci kampane predstavila aj spotrebiteľské súťaže – v apríli tohto roku sľubovala spotrebiteľom, že im splní tri želania. V máji odštartovala tiež súťaž Veľké sčítanie tresky, kde zisťovala, ako a kedy ľudia téglikovú klasiku najčastejšie jedia. Do súťaže sa podľa Ryby Žilina zapojilo počas siedmich týždňov viac ako 2 500 ľudí, pričom najväčší počet ľudí bolo zo Žiliny, Bratislavy a Košíc. Spoločnosť so súťažou naďalej pokračuje.