Ústrednou postavou kampane je Treska Exklusiv, ktorú spoločnosť označuje za jedno z národných jedál. Odráža sa od spotrebiteľského prieskumu agentúry 2Muse, podľa ktorého tresku v majonéze konzumuje 98 percent Slovákov vo veku od 15 do 65 rokov. Ďalších 74 percent respondentov uviedlo, že toto jedlo konzumuje aspoň raz za mesiac, pričom minimálne raz za týždeň si dá tresku až pätina Slovákov.

Súčasťou mediamixu je online spot, v ktorom Ryba Žilina ukazuje púť Tresky slovenskej jej prirodzeným prostredím – supermarketom. Prírodopisný nádych dodáva spotu sprievodný komentár legendárneho Igora Štefucu.

„S rovnakým setupom pracujeme aj v rádiu, kde si o Treske slovenskej môžete vypočuť prednášku. V kľúčovom vizuále pracujeme s biologickou systematikou, kde sme Tresku Exkluziv zaradili medzi ostatné druhy v rámci pomyselného biologického atlasu,“ vysvetľuje Pavol Paulenda z agentúry Triad Advertising, ktorá kampaň pripravila. 

Súčasťou komunikácie je aj nová webová stránka www.treskaslovenska.sk, kde značka organizuje pre používateľov súťaž nazvanú Veľké ščítanie tresky.

Žilinská Treska spustila kampaň. Stavia na „slovenskosti“

Zdroj: Ryba Žilina