Železnice už trojicu S hudbou vesmírnou, známu vďaka hitu Je nám teplo či účinkovanie v šou Zem spieva, využili vo svojej online kampane.  

Kapela aktuálne nahrala pre ZSSK pieseň, v ktorej spieva o cestovaní vlakom. K skladbu patrí vidoeklip, v ktorom sa objavili cestujúci aj zamestnaci železničnej spoločnosti. Bežné cestovanie sa v klipe mení na spontánnu párty v spoločenskom vozni.

„Po úspešnej online kampani, v ktorej S hudbou vesmírnou testovali výhody vlaku oproti autu, sme sa rozhodli, že sa Dominka, Sorizzo a Marek stanú tvárami značky ZSSK pre celý rok 2018,“ vysvetľuje predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký.

ZSSK tvrdí, že má S hudbou vesmírnou veľa spoločného. „Ich priamočiary, úprimný a neskresľujúci umelecký prejav korešponduje s našimi strategickými cieľmi. To boli dôvody, prečo sme sa rozhodli pre tento štýl kampane, ktorý zodpovedá 21. storočiu,“ vysvetľuje šéf spoločnosti .

Železnice pokračujú v kampani. Ľudí má do vlakov pritiahnuť aj chytľavý song

ZSSK S hudbou vesmirnou vizual Zdroj: ZSSK

Nová skladba je na YouTube, zverejnená bude aj na Facebooku a webe železníc. Nasadená bude od 26. januára aj v éteri Rádia Slovensko – prvý raz v čase okolo 15:23, tak ako spieva v úvode skladby. 

Okrem skladby bude kampaň od agentúry Jandl prebiehať prostredníctvom internetových bannerov, na sociálnych sieťach, bilbordoch, citylightoch a v printe. 

ZSSK uvádza, že mediálne náklady kampane, vrátane nákupu inzercie, produkcie videoklipu a honorárov reklamnej agentúry a umelcov, nepresiahnu 280-tisíc eur.