Digitálna doba umožňuje posúvať hranice. Kampaňovať zďaleka neznamená iba vyvešať bilbordy, vyjsť za občanmi a prípadne ich pohostiť.
Najsilnejším prvkom sú bez pochýb stranícke spoty, v ktorých sa dá vizuálne vyhrať. S príhovormi politikov, viac aj menej autentickými scénkami, hovoriacimi hlavami a podobne.
Smer opakuje, že opoziční lídri sú ako malé deti. Koniec koncov ich týmto štýlom zobrazil aj v nedávnom videu. Počas predvolebného kolotoča však stále najsilnejšia koaličná strana predsa len má „úhlavného“ súpera Andreja Kisku, ktorému venuje o niečo viac pozornosti.
Priestor dostal aj mimo spotov. Smer totiž v komunikácii vytiahol nový prvok – počítačovú hru. Exprezident a predseda strany Za ľudí sa stal jej hlavnou postavou, nad ktorou treba vyhrať.
Voličov v hre strana na svojom webe nabáda, aby „klikli, hrali a zastavili Kisku!“. Dôvod je jasný – chce vraj zrušiť sociálne opatrenia. „Zastav ho kým je čas,“ hlásia smeráci.
S hodinkami a oblekom
Podstatou hry je chytiť mincu – peniaz daňových poplatníkov – skôr, ako ju uchmatne animovaný Kiska. Symbolické je aj zobrazenie hracích rúk.
Ruka protihráča má oblek, prsteň a drahé hodinky, ruka voliča je bez doplnkov aj oblečenia.
Na začiatku hry je
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?