Americký denník New York Times získal Grand Prix v kategórii Film Craft za spoty kampane The Truth is Worth It, za spoluprácu s Final Cut a agentúrou Droga5 má sošku aj v podkategórii strih.
Ocenená bola celkom pätica spotov – Resolve, Rigor, Courage, Perserverance a Fearlessness. Tie odhaľujú rozličné situácie, ktorými si musia prejsť novinári s cieľom priniesť príbehy, či už do tlačených novín alebo ich publikujú online. Rovnako odhaľujú aj ich schopnosti, odvahu či talent.
V tejto kategórii sa o ceny uchádzalo dokopy 1 924 prác, okrem hlavnej ceny si zlaté sošky odnieslo 12 kampaní, ďalších 24 bolo strieborných a 41 bronzových.
V kategórii Digital Craft patrí hlavná cena škandinávskej značke Carlings za
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?