Prvé ceny rozdali v Cannes v pondelok. V kategórii Health & Wellness uspela izraelská agentúra McCann Tel Aviv za spomínanú kampaň pre spoločnosť Ikea. Tá približuje projekt s názvom ThisAbles, v rámci ktorého Ikea v spolupráci s odborníkmi vyvinula produkty do domácnosti pre ľudí s rôznymi problémami. Ikea ich ponúkla zdarma na stiahnutie s možnosťou 3D tlače kdekoľvek na svete.
V kategórii Health and Wellness udelili okrem Grand Prix aj päť zlatých, 10 strieborných a 17 bronzových levov, prihlásených bolo spolu 1 186 kampaní.
Ďalšia hlavná cena putovala čínskej agentúre McCann Health Shanghai za kampaň Breath of Life pre farmaceutickú firm GlaxoSmithKline, ktorá zaujala v kategórii Pharma. Tá súvisí s nástrojom v messangingovej platforme WeChat, ktorá je v Číne medzi konkurenciou najpopulárnejšia.
Nástroj v aplikácii umožňuje samovyšetrenie pri chronickej
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?