Velkopopovický Kozel pokračuje vo svojej letnej kampani, ktorá využíva aj digitálne komunikačné kanály. V druhej fáze kampane motivuje používateľov, aby sa zviezli na “pivnej mexickej vlne” - novej funkcii facebookovej aplikácie „Online Veľkostôl“.
Veľkostôl je prepojený so sociálnou sieťou Facebook a motivuje používateľov, aby si „prisadli“ k stolu zapnutím aplikácie a pozvali k tomu aj svojich priateľov. Tí, čo sa do súťaže zapoja, môžu vyhrať toľko piva, koľko majú na veľkostole známych. Kozel okrem toho vo virtuálnych kilometroch počíta, aký veľký je stôl. Po spustení novej funkcionality, takzvanej mexickej vlny, si najskôr si štrngnú vaši kamaráti z Facebooku a postupne všetci účastníci pri stole.
“Online Veľkostôl je už dlhý niekoľko kilometrov, a preto sme sa rozhodli zapojených účastníkov znovu motivovať, aby sa na stránku vrátili a pozvali ešte viac priateľov,” hovorí Matej Hargaš marketingu značky Velkopopovický Kozel. “Vytvorili sme preto to najprirodzenejšie, čo každý fanúšik piva Kozel robí, rád si štrngne s ďalšími ľudmi pri stole.”
Spoločne s mexickou vlnou bol poslaný aj mailing pre ľudí pri stole. Tento bol personalizovaný nielen menom a osobným textom, ale zobrazením vlastnej fotky používateľa. “Vďaka tomu sme získali vysoký open rate a až nečakané množstvo preklikov. Veľmi dobrý efekt mali automatické posty na Facebooku, ktoré sa zozbrazia vždy, keď si niekto prisadne ku stolu, alebo pozve svojich kamarátov”, dodáva Martin Woska, online & interactive project manager agentúry Triad Advertising.
Velkopopovický Kozel spustil Veľkostôl na začiatku leta ako online kampaň na podporu svojich Pivných Veľkofestov. Online kampaň vznikla v rukách agentúry Triad Advertising. Okrem onlinu pre Velkopopovický kozel vytvára kampaň aj agentúra JandL, ktorá na jar tohto roka vyhrala tender pre české pivné značky spoločnosti Pivovary Topvar. Kľúčovou časťou zadania bola práve kampaň pre Velkopopovický kozel.