Kým minulý rok vrchol súťaže vysielala televízna sieť CBS a rok predtým NBS, tento rok si najdrahšie reklamné spoty a športový duel pozrú diváci na televízii Fox. Prenos zápasu NFL rotuje každý rok medzi týmito tromi celoplošnými americkými stanicami.
V poradí 54. ročník sa odohrá 2. februára na štadióne Hard Rock v Miami a vo finálovom zápase sa stretnú tímy San Francisco 49ers a Kansas City Chiefs. Ťahákom prenosu je každoročne aj polčasové hudobné vystúpenie. V tomto ročníku vystúpia speváčky Jennifer Lopez a Shakira.
Fox spočiatku predával 77 spotov s dĺžkou 30 sekúnd, ale niektoré značky si zakúpili aj dlhšie verzie. Predpokladá sa, že sa nakoniec sa odvysiela počas prenosu približne 50 reklám. Televízna stanica hlásila vypredané už na konci novembra. Vlani podľa agentúry Kantar zarobila televízia CBS na reklame približne 382 miliónov dolárov.
Prvýkrát bude mať na Super Bowle reklamu napríklad Facebook, zatiaľ čo značky Snickers, Cheetos a Squarespace sa vracajú po niekoľkých rokoch.
Medzi inzerentmi nechýbajú pravidelní účastníci ako Anheuser-Busch InBev, Doritos a Pepsi. Tento rok ale nebude chýbať ani politická reklama. Svoje spoty predstavia súčasný prezident Donald Trump a kandidát na prezidenta Michael Bloomberg, ktorí si zakúpili až 60-sekundové reklamy.
Vo veľkom sa predstavia aj
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?