Reklamu na 53. ročník Super Bowlu začal obchodný riaditeľ CBS Jo Ann Ross a jeho tím predávať hneď ako sa skončil predchádzajúci ročník. K najsilnejším inzerentom budú patriť opäť výrobcovia piva, nealko nápojov, automobilky a technologické značky.
Po Justinovi Timberlakovi, Lady Gaga, skupine Coldplay, Katy Perry, Bruno Marsovi, Beyonce či Madonne sa počas polčasovej prestávky finále americkej futbalovej ligy predstaví trojnásobný držiteľ ceny Grammy – skupina Maroon 5, ku ktorej sa pripojí raper Travis Scott a Big Boi.
Finálový zápas prebehne na štadióne Mercedes-Benz v Atlante. Dvojica súperov zatiaľ nie je známa, aktuálne prebieha play
Vlani prenos zarobil pol miliardy
Generálny riaditeľ televízie CBS Joe Ianniello uviedol, že jeho spoločnosť „v jediný deň vygeneruje stovky a stovky miliónov dolárov", pričom najväčší podiel bude pochádzať z predaja reklám. „Neexistuje nič iné, čo spája celú spoločnosť tak ako Super Bowl," dodal J. Ianniello.
Vlani NBCUniversal inkasovala približne 500 miliónov dolárov v reklamných príjmoch súvisiacich so Super Bowlom v jednom dni, čo bol rekord pre mediálnu spoločnosť. Počas samotnej hry sa odvysielala reklama za
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?