Reklamu na 53. ročník Super Bowlu začal obchodný riaditeľ CBS Jo Ann Ross a jeho tím predávať hneď ako sa skončil predchádzajúci ročník. K najsilnejším inzerentom budú patriť opäť výrobcovia piva, nealko nápojov, automobilky a technologické značky.

Po Justinovi Timberlakovi, Lady Gaga, skupine Coldplay, Katy Perry, Bruno Marsovi, Beyonce či Madonne sa počas polčasovej prestávky finále americkej futbalovej ligy predstaví trojnásobný držiteľ ceny Grammy – skupina Maroon 5, ku ktorej sa pripojí raper Travis Scott a Big Boi.

Finálový zápas prebehne na štadióne Mercedes-Benz v Atlante. Dvojica súperov zatiaľ nie je známa, aktuálne prebieha play

Na Super Bowle použijú 8K kamery, reklamný priestor je už skoro vypredaný
off, v ktorom sa rozhodne o postupujúcich. 

Vlani prenos zarobil pol miliardy

Generálny riaditeľ televízie CBS Joe Ianniello uviedol, že jeho spoločnosť „v jediný deň vygeneruje stovky a stovky miliónov dolárov", pričom najväčší podiel bude pochádzať z predaja reklám. „Neexistuje nič iné, čo spája celú spoločnosť tak ako Super Bowl," dodal J. Ianniello.

Vlani NBCUniversal inkasovala približne 500 miliónov dolárov v reklamných príjmoch súvisiacich so Super Bowlom v jednom dni, čo bol rekord pre mediálnu spoločnosť. Počas samotnej hry sa odvysielala reklama za 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa