Operátor O2 Slovakia podporí svoje nové Smart paušály s neobmedzenými dátami aj online kampaňou. Jej hlavnou tvárou sa stala Zdena Studenková.
Herečka SND sa objavila v netradičnom, 25-minútovom videu, v ktorom sa pozerá sama na seba, ako hrá v seriáli HBO Terapie.
„Vyvstáva samozrejme otázka, prečo by sa ľudia mali pozerať na 25-minútové video. Odpoveď je jednoduchá – lebo s nekonečnými dátami od O2 môžu,“ vysvetľuje koncept Markéta Plichtová, manažérka sociálnych médií O2 Slovakia.
Operátor teda v online časti kampane stavil na iný koncept, v televíznom spote sa O2 inšpirovalo filmom Nekonečný príbeh.
„Internet je plný videí, na ktoré sa by sme sa mohli pozerať donekonečna. Rozkošné zvieratká, vtipné deti alebo bizarné videá. Každý si tam nájde to svoje. A práve to sme využili v našej kampani a vytvorili doteraz najdlhšie reklamné online video pre O2,“ hovorí Matúš Hliboký, kreatívny riaditeľ z agentúry Triad Advertising, ktorá stojí za digitálnym konceptom.
V online kampani sa okrem Zdeny Studenkovej objaví aj komik Fero Joke, či influencerka LucyPug, ktorí odkomunikujú svoj vlastný neobmedzený O2 Paušál.
Ten okrem neobmedzených dát, volaní a SMS má v cene aj predplatné na rôzne aplikácie. Zdena Studenková a Fero Joke si vybrali HBO Go a LucyPug hudobnú streamovaciu službu Tidal.
- Vizitka kampane
- Agentúra: Triad Advertising v spolupráci s Oliver Agency
- Chief strategy & creative director: Martin Woska
- Creative director: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
- Copywriter: Zuzana Tvarošková, Mária Hadzimová, Matúš Hliboký
- Art director: Marek Barančík
- Social media brand manager: Mária Hadzimová
- Account manager: Zuzana Bosmanová, Juraj Chovanec