O2 vo svojich Smart paušáloch, ktoré uviedlo vlani na jeseň, robí zmeny – tri najvyššie sú po novom bez obmedzenia objemu dát. Operátor ich zákazníkom ponúka za 40 – 60 eur mesačne.
Aktuálne majú okrem toho zákazníci vo všetkých paušáloch v limitovanej ponuke možnosť nimi vybrané aplikácie využívať takisto s voľnými dátami, čo súvisí s aktuálnou situáciou pandémie.
„V dnešnej mimoriadnej situácii si ako operátor uvedomujeme, že pri pobyte doma v izolácii sú dáta ešte dôležitejšie, a to nielen pri práci alebo štúdiu, ale aj pri surfovaní, pozeraní filmov, seriálov, či počúvaní hudby. A práve na tieto aktivity našim zákazníkom odteraz ponúkame nekonečné dáta, a ako bonus k nemu aj kampaň s novou chytľavou melódiou, ktorú každý z nás isto pozná,“ hovorí o pozadí kampane , Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.
Nekonečno je motívom aj novej kampane O2. Jej autori sa inšpirovali filmom Nekonečný príbeh. Hlavnú pesničku známeho fantasy príbehu prespieval herec SND Daniel Fischer. Ten je zároveň hlasom robota Ludda.
V spote diváci vidia Ludda, ktorý sa nechá uniesť podobne ako Bastian v Nekonečnom príbehu na Falcovi. Počas svojho letu krajinou míňa ikonické motívy z online sveta.
„Keď sme začali pracovať na tejto kampani, svet bol úplne iným miestom. S obmedzeniami vo fyzickom svete sa stal online svet ešte viac priestorom imaginácie a kreativity s nekonečnými možnosťami, ako si uletieť. Na to všetko sa zídu neobmedzené dáta,“ hovorí Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency, agentúry, ktorá za kampaňou stojí.
Kampaň štartuje od 15. apríla, okrem televízie sa objaví aj v rádiu, printe a online.
V rámci aktuálnych marketingových aktivít zároveň O2 ponúka zákazníkom 10-gigabajtové balíky dát za to, že sa budú správať zodpovedne a zostanú doma. Nadväzuje tak na kampaň Dobré dáta, ktorá mala premiéru pri príležitosti 10. narodenín operátora, ktorý vtedy zákazníkov odmeňoval za dobré skutky.
V rámci novej vlny Dobrých dát budú mať zákazníci O2 možnosť splniť štyri výzvy, pričom za odmenu môžu získať v každej výzve až spomínaný balík dát.
Výzvy sú Učíme sa spolu (dáta získa každý, kto nahrá fotku domáceho učenia sa svojich detí), Hábeme sa (dáta za upload videa s napodobnením tanečných krokov Laciho Strikea alebo cvičenia s Matejom Tóthom), Myslíme na starších (foto hovoru/videohovoru s rodičom či starým rodičom) a Podporujeme umelcov (screenshot svojho playlistu na Tidali, Spotify alebo Youtube). Výzvy sa môžu plniť a aktivovať do 15. mája.
V špeciálnom kampaňovom online videu vystúpi šéf O2 Slovakia Peter Gažík, ktorý sa ocitne v konferenčnom hovore so známymi osobnosťami slovenského internetu ako Ján Koleník, Fero Joke, Barbora Krajčírová, Kristína Tormová, Laci Strike a Matej Tóth.
Vizitka kampane Nekonečné dáta
- Agentúra: Oliver Agency
- Creative director: Juraj Bartoš
- Strategic planner: Emil Myjavec
- Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior, Viktoria Babjakova
- Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
- Account manager: Jana Andrejčíková, Ivana Imreová, Michaela Ostricová, Veronika Zacharová, Ivana Pavlišinová
Vizitka kampane Dobré dáta 2020
- Creative & Strategy director: Peter Šurín
- Copywriter: Slavomír Artim, Lenka Včelová
- Art director: Maroš Morvajov
- Social media manager: Martin Lomen
- Programator: Lubomír Lajos, Andrej Paulov, Patrik Eliáš
- Account manager: Natália Blašková
- Produkcia: Lukash
- Režisér: Lukáš Kodoň