Slovenská sporiteľňa je banka, ktorej záleží na prosperite Slovenska a na jeho budúcnosti. V unikátnom Indexe prosperity porovnávajú analytici Slovenskej sporiteľne našu krajinu s ostatnými štátmi EÚ. Výsledné 23. miesto z 27 nie je lichotivým výsledkom. Najväčšia slovenská banka sa aj pomocou kampane bude snažiť priblížiť čo najširšej skupine ľudí dôležitosť čísel v ich živote, informuje Lukáš Havlík zo Slovenskej sporiteľne.

Štvrté najhoršie školstvo v únii. Doteraz sme dobehli priemer ekonomiky EÚ len na 80 percent. A čo je najdôležitejšie – celkovo žijeme kratšie a v zdraví len 57 rokov, čo je o 5 rokov menej ako Česko a o 13 menej ako Švédsko.

„Ako zodpovedný líder chceme aj v kontexte blížiacich sa volieb formovať verejnú diskusiu a mienku smerom k témam, ktoré sú dôležité pre budúcnosť a prosperujúcu krajinu. Aby sa Slovensko stalo krajinou, ktorá má víziu, ktorá má potenciál a v ktorej sa oplatí žiť a podnikať. Hlavným posolstvom kampane sú dôležité čísla pre budúcnosť Slovenska. Mali by sme mať ako spoločnosť ambíciu posúvať sa k prosperite v dlhodobom horizonte. A presne preto potrebujeme vedieť, kde sme dnes a na to dáva Index prosperity unikátny pohľad,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

Dôležitým začiatkom je event, ktorý sa uskutoční v utorok 22. augusta – ekonomický talk #RATAMEsBUDUCNOSTOU. Výsledky Indexu prosperity Slovenska budú prezentovať Mária Valachyová a David Navrátil, hlavní ekonómovia Slovenskej a Českej sporiteľne. V panelovej diskusii sa o potrebe inovácií, vedy, výskumu a vzdelávania budú rozprávať s Mária Bieliková z KInIT, Peter Kolesár z Civitty, Ivan Mikloš z MESA10 a Peter Krutil zo Slovenskej sporiteľne.

Kampaň aj mediaevent má výraznú vizuálnu a zvukovú linku. Originálne výšivky vytvorené z čísiel dôležitých pre budúcnosť našej krajiny, ľudia uvidia v digitálnych formátoch, brandingoch, stránok, sociálnych sieťach, ale aj na obecných nástenkách. Audio a video formáty budú rovnako silne zastúpené v digitále, na sociálnych sieťach, v obecných rozhlasoch a napríklad budú nasadené aj na všetkých kanáloch Šláger TV.

Vizitka kampane

Klient: Slovenská sporiteľňa
PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici
Creative Directors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová
Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke
Copywriter: Peter Rajčák, Anita Murinčáková
Strategy Director: Simona Mištíková
Account Management: Anita Murinčáková, Ema Beňová
Produkcia: Crossline
Postprodukcia: TruKru Studio
Hudba: Matúš Široký
Mediálna Agentúra: Wavemaker
Account Management: Michal Vážny
Content strategy: Denisa Turányiová
Digital media: Peter Povýšil

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Roman Poláčik stvárňuje v seriáli Hranica automechanika Kriša, ktorý si privyrába pašovaním.
Neprehliadnite

Hranica prilákala státisíce divákov, ale konkurovala jej Druhá šanca II či Rebelové