Nákupy na Mariahilfer Strasse, sobota s deťmi v Prátri či káva na niektorom z viedenských námestí. Ako uvádza Slovak Lines, pred tridsiatimi rokmi bola väčšina Slovákov presvedčená, že túžba navštíviť napríklad tieto miesta zostane navždy len snom.
„Vďaka Novembru '89 je našťastie všetko inak. Prepojenie s Viedňou nie je pritom náhodné. Vďaka úspešnému slovenskému dopravcovi, ktorý jazdí do centra Viedne každú hodinu, môžu Slováci každú hodinu robiť to, o čom kedysi len snívali,“ tvrdí dopravca, ktorého novú kampaň tvoria tri videá. Každé z nich hovorí o konkrétnej situácii, ktorá sa odohrala pred Novembrom '89.
Spoty spočiatku vyzerajúce ako štandardné ASMR, teda sa v nich šepká a prítomné zvuky majú pomôcť zbaviť sa stresu, sú však v „starom vydaní“. Motívom je fakt, že v minulosti mohli ľudia o mnohých svojich prianiach iba šepkať, aby neboli perzekvovaní. Podobne ako hrdinovia v spotoch Slovak Lines.
Zámerom kampane je,
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?