Slovak Lines v troch spotoch kampane poukazuje na nepríjemné až absurdné situácie, ktoré sa môžu prihodiť po príchode na hotelovú izbu. Upozorňuje, že človek ich často ovplyvniť nemôže.
Kampaň pre dopravcu vytvorila a zastrešila Zaraguza, o produkciu videí sa postarala spoločnosť Protos Productions, ich réžiu mal na starosti režisér Peter Czikrai.
V spotoch pracuje Slovak Lines s motívom, že ľudia si často nemôžu vybrať tichú lokalitu či pokojnú štvrť, no príchod na letisko včas už ovplyvniť môžu. Tým, že budú cestovať so Slovak Lines.
„Insight tejto kampane sa zameriava na vtipné skúsenosti cestovateľov všetkých druhov, ktoré zažívajú pri svojich cestách po svete. Každý z nás určite zažil, že ubytovanie, ktoré sa na fotkách a webstránke javilo ako z rozprávky, má v skutočnosti vždy nejaké chybičky krásy: hlučné prostredie, škaredý výhľad, či príliš ‚akčné‘ okolie,“ približuje myšlienku kampane hovorkyňa Slovak Lines Eva Vozárová.
Okrem hlučného metra za oknom sa v spote menujú aj ďalšie výhľady z hotelovej izby, ktoré môžu predstavovať problém – pole dance tanečnica za oknom počas romantického večera a z kategórie fantasy zas oko príšery.
Okrem hraných spotov pozostáva kampaň dopravcu aj z troch produktových bumber videí. Tie využívajú animáciu a voiceovery približujúce cestovanie Expressom na Schwechat.
Videá sú nasadené na YouTube, Facebooku a Instagrame vrátane takzvaných Stories. Následne bude pokračovať ešte remarketingová fáza kampane, ktorá sa zameria na display reklamy a PPC reklamy.
Zdroj: Slovak Lines