Prieskum zákazníckej skúsenosti od KPMG je štúdia o skúsenostiach Slovákov so značkami, ktorých sú klientmi alebo s nimi boli v interakcii v priebehu posledného pol roka. Spoločnosť sa na ne pýtala takmer 2 100 respondentov z celej krajiny.

Ich odpovede hodnotili metodikou „šiestich pilierov“, ktorými sú personalizácia, integrita, očakávania, čas a úsilie, riešenie problémov, empatia.

Podľa aktuálneho prieskumu si zákaznícke hodnotenie za uplynulý rok zlepšilo viac než 70 percent sledovaných značiek. Trend ukazuje, že tie najoceňovanejšie sú v svojich výsledkoch konzistentné.

Vlaňajší výsledok na čele rebríčka zopakovalo internetové kníhkupectvo Martinus. „Do tímu si vyberáme ľudí s nadšením pre knihy, počúvame zákazníkov, neustále sa snažíme zdokonaľovať služby a občas prekvapíme ‚wow‘ efektom,“ hovorí Juraj Šlesar, marketingový manažér Martinusu k prvenstvu v rebríčku

V medziročnom porovnaní zostalo poradie nezmenené nielen v prípade Martinusu, ale celej prvej trojke – druhé miesto patrí 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa