Rovnakou zmenou postupne prejdú aj ostatné televízne platformy v rámci spoločnosti M7 Group na ďalších piatich trhoch, teda v krajinách Beneluxu, v Rakúsku a Nemecku.
Skylink - nové logá od mája 2017 Zdroj: M7 Group
„V uplynulých rokoch prešla celá skupina M7 Group významnou technologickou premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosahu tradičných satelitných a káblových operátorov, teda na tabletoch, telefónoch a počítačoch… Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity,“ uviedol člen predstavenstva M7 Jaromír Glisník.
Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom, ktorý má symbolizovať programovú pestrosť ponuky Skylinku a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group.
Spolu so zmenou vizuálnej identity spustil operátor novú kampaň. Jej súčasťou sú outdoorové vizuály, ale aj polminútový televízny spot.
Skylink má celkom na Slovensku a v Česku 1,65 milióna zákazníkov, z toho asi 650-tisíc pripadá na Slovensko. Jeden milión používateľov platí mesačný servisný poplatok a 650-tisíc si predpláca niektorý z programových balíčkov.
Zdroj: M7 Group
Zdroj: M7 Group
Zdroj: M7 Group