V geografickej kategórii Stredovýchodná Európa uspel Seesame s prácou Simulátor autizmu pre Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom Bratislava. V rovnakej kategórii mala agentúra nominovaný aj Príbeh neviditeľného ochorenia pre Slovenskú myelómovú spoločnosť.

Seesame získal Golden Sabre Award aj v kategórii Public Affairs, kde porotu zaujal s prácou Ruky preč od môjho poistenia, realizovanou pre Slovenskú asociáciu poisťovní. Cieľom komunikácie bolo aktivovať verejnosť proti zavedeniu 8-percentného odvodu z neživotného poistenia.

Ostatné slovenské agentúry shortlist na zisk ocenenia nepremenili. Šancu na víťazstvo mali ešte SKPR Strategies, Dynamic Relations 2000, PR Clinic a MCC PRofessionals.

V ďalšej kategórii podľa typu komunikácie uspela v sekcii Technologický softvér a služby česká agentúra AC&C Public Relations. Tá robila kampaň Meal for Geeks – Jedlo pre Ajťákov pre košický T-Systems. V rámci komunikácie sa firma snažila dostať IT odborníkov zamestnaných v Česku späť domov na Slovensko.

Seesame si zo Sabre Awards odniesol aj prestížne ocenenie agentúra roka v geografickej podkategórii Stredovýchodná Európa. Slovenská agentúra triumfovala v súťaži prvý raz v histórii, uspela v konkurencii agentúr All Channels, MSLGroup, Solski Communications a United Partners. Celkovým víťazom kategórie Consultancy of the Year je agentúra Weber Shandwick.

Držiteľov Sabre Awards pre región EMEA vyhlasovali v utorok v Londýne. Víťazi jednotlivých kategórií získavajú miestenku aj na udeľovanie celosvetových cien Sabre.