Žiadna z prác slovenských agentúr nefiguruje v najcennejšej kategórii Diamond. V Golden Sabre Awards majú agentúry viacero želiezok v ohni.

V geografickej kategórii Stredovýchodná Európa sa na shortlist dostala agentúra Seesame s dvomi prácami – so Simulátorom autizmu pre Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom Bratislava a Príbehom neviditeľného ochorenia pre Slovenskú myelómovú spoločnosť.

V tej istej kategórii má projekt aj SKPR Strategies, ktorá pracovala na charitatívnom podujatí Misia 05, v rámci ktorého celebrity pomáhala na bicykloch s finančnou zbierkou.

V užšom výber projektov podľa geografickej príslušnosti je aj agentúra MCC PRofessionals s kampaňou Metro Dobrý podnikateľ pre spoločnosť Metro Cash & Carry.

Po jednej nominácii majú slovenské PR agentúry v kategóriách podľa typu komunikácie. V kategórii Spoločenská zodpovednosť zabojuje o prvenstvo PR Clinic s projektom Som neNORMALne fér pre operátora O2 Slovakia.

V kategórii Publis Affairs má tretiu nomináciu na shortliste Seesame – za projekt Ruky preč od môjho poistenia, realizovaný pre Slovenskú asociáciu poisťovní.

V segmentových kategóriách majú po shortliste v kategórii Móda a krása SKPR Strategies za Svadbu roka pre ALO Diamonds a Dynamic Relations 2000 za Znovuzrodenie Indulony.

V kategórii Technologický softvér a služby sa na shortlist dostal aj kampaň Jedlo pre Ajťákov. Tú realizovala v Česku agentúra AC&C Public Relations pre slovenského klienta T-Systems Slovakia.

Zoznam finalistov súťaže EMEA Sabre Awards zverejnili v pondelok večer. Udeľovanie cien pre región EMEA bude 23. mája v Londýne. Víťazi jednotlivých kategórií získajú miestenku aj na udeľovanie celosvetových cien Sabre.