Eurovea City premení územie v bratislavskom downtowne v okolí Landererovej, Čulenovej a Pribinovej ulice. S dokončením zóny počíta developer J&T Real Estate v roku 2023, komunikácia je však spustená už teraz.
Podľa tvorcov novej kampane spĺňa projekt svojou funkcionalitou, službami a veľkosťou všetky podmienky na to, aby bol „v mysliach ľudí pasovaný za novú mestskú štvrť“.
„Každá mestská štvrť má svojho starostu. Výnimkou už nie je ani Eurovea City. Prvou osobnosťou s ambíciami obsadiť starostovskú stoličku sa stáva Matej ‚Sajfa‘ Cifra,“ približuje sa v popise kampane.
Ďalšie detaily o novom projekte v Bratislave bude Sajfa predstavovať v sérii online videí, kde v role kandidáta priblíži aj dôvody, pre ktoré chce zasadnúť do pomysleného úradu. Ako prvý bol zverejnený teasingový spot.
Verejnosť sa v rámci kampane majú dozvedieť viac o prvom slovenskom mrakodrape Eurovea Tower, nových nákupných pasážach, cyklotrasách či verejných priestoroch.
„Videá so Sajfom majú autentický vlogový charakter, na aký sú jeho diváci zvyknutí,“ opisuje MUW Saatchi & Saatchi. Kampaň je podporená interaktívnymi súťažami, ktoré prebiehajú na Facebooku a Instagrame.
Trvanie kampane je rozložené do niekoľkých týždňov. Každé video so Sajfom sa bude venovať jednej z kľúčových tém tejto zóny – Leisure, Living, Offices a Shopping.
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi
Vizitka kampane
- Creative Director: Adam Marčan
- Art Director: Martin Larry Jaňák, Marek Sivy
- Copywriter: Matúš Kvas
- Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
- Unit Director: Anna Dzurjaníková
- Account Manager: Ema Marišová, Zuzana Záziková
- Režisér: Róbert Ludrovský
- Produkcia: Fantomas Production