Eurovea City premení územie v bratislavskom downtowne v okolí Landererovej, Čulenovej a Pribinovej ulice. S dokončením zóny počíta developer J&T Real Estate v roku 2023, komunikácia je však spustená už teraz.

Podľa tvorcov novej kampane spĺňa projekt svojou funkcionalitou, službami a veľkosťou všetky podmienky na to, aby bol „v mysliach ľudí pasovaný za novú mestskú štvrť“.

„Každá mestská štvrť má svojho starostu. Výnimkou už nie je ani Eurovea City. Prvou osobnosťou s ambíciami obsadiť starostovskú stoličku sa stáva Matej ‚Sajfa‘ Cifra,“ približuje sa v popise kampane.

Ďalšie detaily o novom projekte v Bratislave bude Sajfa predstavovať v sérii online videí, kde v role kandidáta priblíži aj dôvody, pre ktoré chce zasadnúť do pomysleného úradu. Ako prvý bol zverejnený teasingový spot.

Verejnosť sa v rámci kampane majú dozvedieť viac o prvom slovenskom mrakodrape Eurovea Tower, nových nákupných pasážach, cyklotrasách či verejných priestoroch.

„Videá so Sajfom majú autentický vlogový charakter, na aký sú jeho diváci zvyknutí,“ opisuje MUW Saatchi & Saatchi. Kampaň je podporená interaktívnymi súťažami, ktoré prebiehajú na Facebooku a Instagrame.

Trvanie kampane je rozložené do niekoľkých týždňov. Každé video so Sajfom sa bude venovať jednej z kľúčových tém tejto zóny – Leisure, Living, Offices a Shopping.

Sajfa sa zapojil do kampane, chce byť starostom mestskej štvrte

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

Vizitka kampane

  • Creative Director: Adam Marčan
  • Art Director: Martin Larry Jaňák, Marek Sivy
  • Copywriter: Matúš Kvas
  • Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
  • Unit Director: Anna Dzurjaníková
  • Account Manager: Ema Marišová, Zuzana Záziková
  • Režisér: Róbert Ludrovský
  • Produkcia: Fantomas Production