Zlato za najefektívnejšiu reklamu si odniesli kampane Slovensko žije všetkými farbami od agentúry Triad Advertising pre klienta Absolut - Pernod Ricard Slovakia (kategória Digital) a kampaň #prepacmekac od agentúr Wiktor Leo Burnet a Starmedie pre klienta AmRest (kategória small budgets). 

Strieborné Effie získali agetúry This is Locco a Elite Solutions. Prvá za kampaň Nečakane dobré kombinácie pre klienta Liptov a druhá za kampaň Adoptuj si posteľ pre Depaul Slovensko. 

S touto kampaňou získala agentúra Elite Solutions aj bronz v kategórii small budgets a striebro jej patrí v kategórii dobročinný marketing.

Spolu s PR agentúrou Seesame a mediálnou agentúrou ZenithMedia získala Elite Solutions ďalší bronz za kampaň Nebuď pirát pre klienta O2. Elite Solutions tak získala z agentúr najviac Effie - tri. 

Bronz dostali aj agentúry Made by Vaculik za kampaň Ako dokáže zmena exekúcie zvýšiť predaje nezmeneného produktu? pre Tatra banku (kategória Finančné služby) a Triad Advertising s kampaňou Slovensko žije všetkými farbami pre Absolut (kategória FMCG).

Marketérom roka sa stala riaditeľka odboru Stratégia a rozvoj značky Slovenskej sporiteľne Dáša Juríková. Predchádzajúce ročníky vyhral Juraj Holub, marketingový riaditeľ Slido a historicky prvým marketérom roka bol riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.

Na shortliste Marketéra roka boli tento rok okrem Dáši Juríkovej aj Mirka Uhnak - výkonná riaditeľka Mini Tech MBA for women a Katarína Hozáková, šéfka marketingu spoločnosti Pernod Ricard Slovakia.