Zlato získali agentúry Istropolitana Ogilvy, MUW Saatchi & Saatchi a Zaraguza. V druhom kole rozhodovala porota pod vedením riaditeľa úseku komunikácie a značky Orange Miloša Lalka.
Istropolitana získala zlato za kampaň Výdrž s Lacom Borbélym pre Klienta Niké. Agentúra získala aj dva bronzy za kampane To nedám! pre klienta Magna a SMEtiari pre Petit Press. Spomedzi agentúr tak získala najviac cien Effie.
Agentúra MUW Saatchi & Saatchi získala zlato za prácu Ako Sagan zmenil Telekom? pre klienta Slovak Telekom.
Tretie zlato získala Zaraguza za prácu Popradská káva: Tajomstvo pravého kávičkára pre Baliarne obchodu Poprad.
Striebornú Effie si odniesla agentúra Wiktor Leo Burnett (WLB) za kampaň Čauko nealko, vitaj Zlatý Bažant 0,0% pre Heineken, bronzovú okrem Istropolitany aj Wiktor Leo Burnett za Rozum a srdce pre Poštovú banku, This is Locco za kampaň Rozprávakári - Uvedenie spoločenskej hry na trh, Core 4 za Viva Ulica! a Triad za Všetko bude online s WebSupportom.
Agentúrou roka sa prvýkrát stala Triad. Vlani skončila na druhom mieste s najtesnejším rozdielom v histórii súťaže. Tento titul získava tá reklamná agentúra, ktorá svojimi prácami boduje na najvýznamnejších domácich a zahraničných kreatívnych festivaloch, v súťaži efektivity Effie Slovakia a zároveň popredným umiestnením v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Na druhom mieste skončila agentúra Wiktor Leo Burnett a na treťom Istropolitana Ogilvy.
Agentúra Triad získala spomedzi všetkých agentúr najviac bodov v domácich a zahraničných súťažiach kreativity. Nasledovali agentúry Effectivity a WLB. V rebríčku ekonomickej výkonnosti TOP Advertising Agencies 2017 bola na siedmom mieste. Tu bodovali agentúry v poradí WLB, JandL a Istropolitana.
Marketérom roka sa stal marketingový riaditeľ Slido Juraj Holub. Vlani sa stal historicky prvým marketérom roka riaditeľ marketingu spoločnosti O2 Slovakia Igor Tóth. Ten je zároveň zakladajúci člen občianskeho združenia Ľudia z marketingu, ktorá je vyhlasovateľom tejto ceny.
Na shortliste Marketéra roka boli okrem J. Holuba aj Ľudmila Kolesárová, marketingová manažérka Dobrého anjela a Anton Molnár, head of marketing spoločnosti Slovnaft.