Sieť s rýchlym občerstvením Kentucky Fried Chicken už nechce pôsobiť vďaka svojmu sloganu „Finger Lickin' Good“ nezdravo. Po približne päťdesiatich rokoch sa reťazec rozhodol pre zmenu a jeden z najznámejších sloganov 20. storočia nahradil jednoduchším sloganom „So Good“. Informuje o tom server Marketingmagazine.co.uk.
Slogan „Finger Lickin' Good“ vznikol náhodou, keď si prevádzkovateľ jednej reštaurácie KFC David Harman v reklame oblizoval prsty po zjedení kurčaťa od KFC s myšlienkou, že ho nikto nevidí. Jeden z divákov sa sťažoval a Harman jednoducho povedal, že jedlo bolo natoľko dobré, že si nemohol pomôcť. Slogan pre značku sa zachoval až doteraz.
Nový slogan „So Good“ je podľa Martina Shukera, generálneho riaditeľa spoločnosti KFC pre Veľkú Britániu a Írsko, rovnako o jedle ako predchádzajúci slogan a spoločnosti umožní oveľa efektívnejšiu komunikáciu týkajúcu značky, ako aj ľudí pracujúcich pre KFC.
„Sme nadšení z uvedenia nového sloganu „So Good“, pretože pre nás predstavuje oveľa viac ako len pojem nový slogan. Je hlavne o tom, že všetko, čo robíme je stále lepšie, vrátane nášho výborne chutiaceho jedla a spôsobu práce, ktorú vykonávame spolu s našimi ľudmi,“ uviedol Shuker.
Päťdesiatročný slogan „Finger Lickin' Good“ sa podľa Marketingmagazine.co.uk používal od roku 2008 po deväťročnej prestávke. Na stredoeurópskych trhoch sa tento claim aktuálne nepoužíva - funguje tu spojenie "Life tastes great."
Reťazec spolu s marketingovými zmenami prichádza aj s prísľubom, že od septembra začne zobrazovať pri svojich jedlách ich kalorickú a nutričnú hodnotu a zavedie používanie zdravších olejov na fritovanie, na ktorých sa jedlo pripravuje. Obsah tukov v jedlách reťazca sa tak má znížiť približne o 25 percent.
Zdroj: www.prdaily.eu