KFC oblieklo študentky do teplákov s nápisom sendviča na zadku

KFC sa rozhodlo, že nový sendvič s názvom Double Down spropaguje na vysokých školách špeciálnou formou. Svetový reťazec ponúkajúci kura obliekol študentky univerzít vo Fort Collins, Bloomingtone a v Harrisonburgu do teplákov, na ktorých bol umiestnený názov produktu priamo na zadku. Netradičné umiestnenie vyvolalo vlnu protestu u ženských organizácií. Píše o tom www.usatoday.com.

Double Down je nový druh sendviču určený pre mužkú cieľovku. Je zložený z kuracích filetov, ktoré nahradili žemľu, slaniny, dvoch druhov syra a omáčky.

KFC si svoje ambasádorky našiel prostredníctvom súťaže na sociálnej sieti Facebook, vyberal si zo 600 uchádzačiek. Ženy boli podľa KFC vyberané podľa skúseností a nie podľa ich vzhľadu. Každej brigádničke, ktorá si obliekla tepláky a rozdávala kupóny, zaplatilo KFC 500 dolárov.

Tento krok vyvolal ostrú kritiku už minulý mesiac, keď KFC prvýkrát začalo s promom na univerzite v Louisville. „Je to príšerné a na úrovni humoru 12-ročných chlapcov,“ hovorí Terry O'Neill, prezident z National Organization for Women. Brand guru Steven Addis tvrdí, že promo môže byť odsúdeniahodné, ale nie je vyslovene hlúpe. Či už zámerne alebo nie, z KFC sa stáva podľa neho Hooters, ktorý tiež zamestnáva sporo odeté časníčky vo svojom rýchlom občerstvení.

Podľa dekana bostonskej univerzity Chrisa Mullera malo byť promo veľkým hitom, ale nestalo sa tak. Predpokladalo sa, že ženy budú v teplákoch sexi a muži veľmi hladní. A tak to spojili dohromady. Nápad nakoniec až tak úspešne z pohľadu publicity nedopadol.

KFC oblieklo študentky do teplákov s nápisom sendviča na zadku