Reklamný priestor počas obľúbeného športového prenosu, ktorý sa uskutoční vo februári, bol vypredaný už koncom minulého roka.
Túto sezónu sa minul rýchlo, aj keď nejde o malý výdavok – 30 sekúnd reklamy si mohli značky tentoraz zakúpiť za sumu od piatich do 5,6 milióna dolárov.
Svoje miesto si poistil aj finančný a mediálny magnát M. Bloomberg, ktorý vlastní napríklad mediálnu spoločnosť Bloomberg L.P. a aktuálne je jedným zo 14 uchádzačov o nomináciu demokratov na post prezidenta USA.
Cieľom je vyzvať Trumpa
Hovorca jeho kampane Michael Frazier pre The New York Times uviedol, že vlastnou reklamou počas Super Bowlu sa chce bývalý starosta New Yorku „dostať pod kožu“ D. Trumpovi.
„Táto reklama je
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?